Aktualności
02.03.2017

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet Otwarty na wrażenia

Mercedes-Benz ogłasza gotowość na nadejście wiosny i z prezentacją piątej i ostatniej wersji nadwoziowej klasy E wypatruje już niecierpliwie lata. W takich warunkach najbardziej pożądany ma być zupełnie nowy E-Class Cabriolet, który przy okazji premiery świętuje 25-lecie swojego przodka, otwartego modelu 300 CE-24 Cabriolet.

Urodzinowy kabriolet klasy E "25th Anniversary" stanie na 20-calowych, 5-ramiennych felgach i wyposażony będzie między innymi w pakiet Air Balance z dozownikiem aromatu Daybreak Mood, wycieraczki z wbudowanymi spryskiwaczami w systemie Magic Vision Control, tabliczki znamionowe i elementy wykończenia oraz tapicerki w kolorach z katalogu Designo. Miękki dach w każdym modelu E-Class Cabriolet będzie potrzebował około 20 sekund na automatyczne złożenie i złożenie, na postoju lub w ruchu przy prędkościach do 50 kilometrów na godzinę. Obecność dachu zmniejszyła podjemność bagażnika do 310/385 litrów.

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet

Wśród wielu talentów nowego kabrioletu Mercedes-Benza, standardowych lub opcjonalnych, znajdzie się między innymi adaptacyjne zawieszenie Direct Control z prześwitem obniżonym o 15 milimetrów w porównaniu do sedana, automatyczna klimatyzacja z systemem ogrzewania szyi i karku Airscarf, adaptacyjne reflektory Multibeam LED, cyfrowa deska rozdzielcza z dwoma wyświetlaczami o średnicy 12,3 cali każdy i po raz pierwszy w kabriolecie klasy E napęd na obie osie 4Matic. Do wyboru będzie również adaptacyjne zawieszenie Dynamic Body Control z trzema trybami pracy (Comfort, Sport i Sport+) oraz adaptacyjne, pneumatyczne zawieszenie Air Body Control z pięcioma trybami pracy (Comfort, Eco, Sport, Sport +, Individual)

Mercedes-Benz E-Class Cabriolet

W jednym z pięciu trybów jazdy w ramach systemów Dynamic Select będzie mógł pracować cały samochód, wliczając układ kierowniczy, standardową w każdym przypadku 9-stopniową skrzynię biegów 9G-Tronic, reakcję na gaz i funkcję start/stop. Na starcie kabriolet będzie dostępy z ograniczonym wyborem silników, a wszystkie jednostki znane z pozostałych wersji nadwoziowych klasy E pojawią się pod jego maską z czasem. Obecnie ich lista zaczyna się na polskim rynku od dwulitrowej, czterocylindrowej jednostki wysokoprężnej o mocy 150 KM i kończy na podwójnie turbodoładowanej, benzynowej jednostce V6 o pojemności trzech litrów i mocy 401 koni mechanicznych w modelu firmowanym przez Mercedes-AMG.

Skomentuj na forumUdostępnij