Aktualności
26.08.2014

Nissan 370Z Nismo Czerwony pasek

Po ponad dwunastu miesiącach od wejścia na rynek kurację odmładzającą przechodzi najmniejsze, sportowe coupe Nissana w wydaniu przygotowanym w zakładach oddziału Nismo. Model 370Z Nismo, bo o nim mowa, zmieni się w środku i na zewnątrz, a większość wprowadzonych udoskonaleń zawdzięczać będzie 600-konnemu okrętowi flagowemu marki w postaci GT-R Nismo.

Auto otrzymało całkowicie przeprojektowany, przedni zderzak z dodatkowymi lotkami i wlotami powietrza oraz światłami LED do jazdy dziennej. Nowy jest również tylny zderzak i spoiler, który w połączeniu ze zmianami z przodu ma zapewniać nieporównywalny z rywalami 370Z docisk aerodynamiczny. Inne zmiany stylistyczne to czarne wypełnienia przednich lamp, nowe progi, lusterka boczne oraz czerwone akcenty wokół wozu i logotypy Nismo. W standardzie coupe stoi na 19-calowych, aluminiowych obręczach Rays w kolorze srebrnym lub czarnym.

Nissan 370Z Nismo

W środku znajdziemy między innymi nowe fotele Recaro, obszyte w standardzie Alcantarą oraz czarną i czerwoną skórą, którymi otulono również kierownicę. Zmiany natury technicznej, które wprowadzono jednocześnie również w zwykłym, 328-konnym modelu 370Z, sprowadzają się przede wszystkim do tylnego zawieszenia (sprężyny, amortyzatory, wewnętrzne osłony nadkola). Jego konstrukcja ma zapewniać teraz jeszcze lepszą przyczepność i dostarczać do wnętrza mniej niepożądanych odgłosów.

Nissan 370Z Nismo

Nissan 370Z Nismo zasilany jest widlastym, sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 3,7 litrów, z którego wyciśnięto 344 konie mechaniczne. Napęd na tylną oś przenosi ręczna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach (opcjonalny, 7-stopniowy automat ze standardowego 370Z nie jest dostępny w ogóle), która pozwala na rozwinięcie prędkości stu kilometrów na godzinę w czasie 5,2 sekund. Samochód trafi do sprzedaży w Europie już we wrześniu. Wtedy też poznamy jego ceny w poszczególnych krajach.

Skomentuj na forumUdostępnij