Aktualności
30.05.2014

Hyundai Veloster Midship Próbka możliwości

Asymetryczny Veloster nie zdołał podbić rynku i zmusić konkurencji do podjęcia podobnych eksperymentów, ale Hyundai wcale nie myśli się poddawać. A wręcz przeciwnie. Najnowszy pomysł koreańskiego producenta na swoje brzydkie kaczątko to... odsłonięta bez zbędnego rozgłosu wersja z silnikiem umieszczonym centralnie.

Veloster Midship, bo o nim właśnie mowa, zadebiutował na wystawie Busan International Motor Show w drugim co do wielkości mieście Korei Południowej (Pusan po polsku). Przygotowaniem samochodu zajął się zespół, który odpowiada między innymi za rajdowy model i20 WRC. Celem projektu, który na razie pozostaje jednorazowym konceptem, było zebranie w jednym miejscu najważniejszych zdobyczy technologicznym marki.

Hyundai Veloster Midship

Dwuosobowy "super samochód w miniaturce" korzysta między innymi z nowe zawieszenia z lekkich stopów aluminium, usztywnionej konstrukcji nośnej oraz 2-litrowej, turbodoładowanej jednostki napędowej z rodziny Theta GDI, która rozwija okrągłe 300 koni mechanicznych. I... na tym właściwie koniec. Wszystkie pozostałe informacje zostały utajnione.

Skomentuj na forumUdostępnij