Aktualności
05.09.2011

Abarth 695 Competizione Bez dyskuzji

Fiat 500 w wydaniu Abartha wchodzi na wyższy poziom. Wspinaczkę ułatwiło ponad pięćdziesiąt lat wspaniałych tradycji firmy oraz wyścigowa ewolucja modelu. Jak chwalą się sami Włosi to pierwszy, wyścigowy samochodów ze skorpionem na masce, przeznaczony do zwykłego ruchu drogowego. Na imię mu 695 Competizione.

W nowej zabawce Abartha zrezygnowano z tylnego siedziska - w środku mieści się tylko pasażer i kierowca, a za ich plecami mieści się klatka bezpieczeństwa w kolorze karoserii. Kabinę wypełniają elementy z pakietu Assetto Corsa, a nadwozie zdobi lakier Grigio Competizione Opaco. Oko i ciało mają cieszyć zegary pokładowe wykonane przez firmę Jaeger, fotele Sabelt oraz skrzynia biegów sterowana łopatkami przy kierownicy.

Abarth 695 Competizione

695 Competizione może pochwalić się również Xenonami, 17-calowymi felgami przejętymi wprost od 695 Tributo Ferrari, nowymi amortyzatorami, tarczami hamulcowymi Brembo o średnicy 305 mm z przodu, systemem Record Monza pomagającym swobodniej oddychać silnikowi i brzmieć soczyściej oraz podkręconą jednostką napędową.

Abarth 695 Competizione

Sercem auta w dalszym ciągu pozostaje 1,6-litrowa, doładowana jednostka T-Jet o czterech zaworach na każdy z czterech cylindrów. W wydaniu 695 Competizione motor z turbiną Garretta rozwija 180 KM i 250 Nm. To pozwala na rozpędzenie się do 225 km/h i przekroczenie 100 km/h w niespełna siedem sekund.

Skomentuj na forumUdostępnij