Aktualności
28.12.2010

Subaru Impreza WRX STI tS Węglem rysowane

Impreza WRX STI, która wiosną tego roku przeszła znaczącą modernizację, stawia kolejne kroki na drodze do doskonałości. Cała akcja rozgrywa się w Japonii, ilość widzów jest ograniczona, a głowną rolę odgrywa przybrana karbonem i aluminium nowa WRX STI tS. W roli drugoplanowej odmłodzona WRX STI Spec C.

Poliftingowy model w tej specyfikacji C wyróżnia się szeregiem dodatków, wśród których znajdziemy m.in. przemapowane ECU, podrasowane turbiny, dyferencjał, zawieszenie, hamulce, usztywnione zawieszenie, nowe felgi, maskę silnika oraz fotele, a pod nogą 308 KM i 430 Nm. Z podobnych modyfikacji korzysta WRX STI tS, ale nie tylko.

Subaru Impreza WRX STI tS

Największe nowości w tS to dach z włókien węglowych (to pierwsze tego typu, seryjne auto od Subaru), aluminiowa maska, przedni spoiler, podrasowane zawieszenie, 18-calowe felgi ze stopów lekkich oraz fotele Recaro, tabliczki znamionowe, specjalnie przygotowana tapicerka i silnik odpalany przyciskiem z logotypem STI. Wszystko na bazie pokazanej wiosną tego roku Imprezy WRX STI w nadwoziu sedan.

Subaru Impreza WRX STI tS

Standardowo WRX STI tS będzie występowała jako 308-konna maszyna z turbiną dwukanałową na 2-litrowym boxerze. Dostępna będzie również wersja WRX STI A-Line tS z 2,5-litrowym silnikiem z jednokanałową turbiną o parametrach 300 KM i 350 Nm. W pierwszym przypadku silnik współpracuje z ręczną przekładnią o sześciu biegach, w drugim z 5-stopniowym automatem. Napęd oczywiście na wszystkie cztery koła.

Subaru Impreza WRX STI tS

Samochód przeznaczony jedynie na Japonię trafi do pierwszych właścicieli już w przyszłym miesiącu. Dzieło oddziału Subaru Tecnica International wyceniono w podstawowej wersji na 4,02 miliony jenów (obecnie prawie 150 tysięcy PLN). Produkcja WRX STI tS będzie limitowana do 400 egzemplarzy.

Skomentuj na forumUdostępnij