Aktualności
08.03.2010

Edo DBS Luksus mocy

Edo Competition jako pierwszy samochód w roku 2010 przygotowało drugiego po DB9 Aston Martina w swojej historii. Tuner wziął tym razem na warsztat ostatni pojazd Bonda, grand tourera DBS, z czego wynikło niewiele, ale wystarczająco, aby jego właściciele poczuli się lepiej.

Dzieło Edo poznamy z zewnątrz po nowych, 19-calowych felgach oraz obniżonym o 30 mm zawieszeniu z nowymi podzespołami, pozwalającymi na szeroki zakres regulacji. Nowy jest również układ hamulcowy z tarczami o średnicy aż 405 mm z przodu i 380 mm z tyłu oraz układ wydechowy z przepustnicą pozwalającą zwiększyć ilość wypluwanych decybeli.

Edo DBS

Tuning 517-konnego V12 kończy się na 550 KM i 600 Nm (wzrost o 30 Nm). Skutkiem tego jest spadek przyspieszenia od 0 do 100 km/h z 4,3 do 4,1 sekund i wzrost prędkości maksymalnej z 307 do 320 km/h.

Edo DBS

Pakiet modyfikacji dopełniają podyktowane indywidualnymi upodobaniami zmiany wystroju wnętrza, które w pierwszej kolejności opierają się o nowe elementy z włókien węglowych i nową, ręcznie zszywaną tapicerkę.

Skomentuj na forumUdostępnij