Aktualności
28.11.2009

Brabus B63 S Klasa E bez kagańca

63 AMG to szczytowa opcja silnikowa kilku modeli marki Mercedes-Benz. Dla specjalistów z Brabusa to coś z goła odmiennego. To punkt wyjścia dla produktów z białym B na czarnej tarczy na masce, który doprowadził właśnie do modelu B63 S na bazie najnowszej klasy E.

Pojazd bazuje na 4-drzwiowej limuzynie E 63 AMG i właściwie niczego mu nie brakuje: mamy kompletny body kit z nowymi felgami w rozmiarze 18-20 cali, nowy wydech, zmodyfikowane zawieszenie i układ hamulcowy, a nawet wzmocniony układ różnicowy, zblokowany w 40%.

Brabus B63 S

Dla silnika, poza nowym układem wydechowym, przewidziano nowe filtry powietrza i przeprogramowane ECU. Dzięki tym zabiegom moc wzrasta z 525 do 555 koni mechanicznych, a moment obrotowy z 630 do 650 niutonometrów.

Brabus B63 S

B63 S rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 4,3 sekundy, a jego prędkość maksymalna sięga aż 320 km/h (należy tu jednak mieć na uwadze przełożenia skrzyni biegów oraz ogumienie). Auto debiutuje na rozpoczętych właśnie targach w Essen.

Skomentuj na forumUdostępnij