Lamborghini Terzo Millennio (2017)

Zaczęty przez Ecnelis, 03.11.2017, 18:16:47

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Już w poniedziałek premiera konceptu Lamborghini przyszłoszci, który powstał we współpracy z... Massachusetts Institute of Technology (MIT). Projekt zostanie odsłonięty na targach EmTech w Cambridge (Massachusetts).

https://www.lamborghini.com/en-en/events/emtech-mit-conference

rafal345

Jonny "Aventador SV zrobił 6:59 na czwartym okrążeniu i Porsche zabroniło dalszych prób" Lieberman napisał na instagramie, że ten koncept nie ma ani silnika, ani baterii. Wniosek jest jeden - Lamborghini celuje w stworzenie najlepszego soapbox racera!

Ecnelis

Wygląda na to, że może to być stylistyczna wydmuszka z nowymi materiałami i karoserią wyznaczającą kierunek następcy Aventadora...

CytatI'm not sure exactly what I'm allowed to say about this new Lamborghini CONCEPT being shown as MIT. So, we already know about Lamborghini's pursuit of new materials, so that's one prong. The other is the engine, or lack there of. Batteries? Not quite. Vague enough? I just don't want to be told to delete this post. That said, look for this design to preview the Aventador's replacement. My buddy and head of Lambo design, Mitja Borkner, is hard at work on the next V-12 Lamborghini. I told him that he'll know it's right when he shows the new car to his 4-year-old son, and the kid jumps in the air screaming and clapping.

Ecnelis

AutoGEN

News: Lamborghini Terzo Millennio - Pod mikroskopem.

Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

Ecnelis

AutoGEN