Pagani Huayra BC (2016)

Zaczęty przez Ecnelis, 25.11.2014, 08:44:25

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

W sieci pojawiły się zdjęcia zamaskowanego egzemplarza modelu Huayra, powstałego oryginalnie jako prototyp #3. Na zdjęciach widać między innymi nowe końcówki wydechu, światła z amerykańskiej specyfikacji oraz kod QR, który odsyła do krótkiego filmu. Z czym dokładnie mamy do czynienia - nie wiadomo, być może wstęd do drugiej serii modelu czyli Huayra S.

https://www.pagani.com/development/default.aspx


Ecnelis

#1


rafal345

#3
Huayra chyba nigdy nie miała aż tak wielkiego splittera, to jakiś super zakamuflowany muł testowy?
https://pbs.twimg.com/media/CXA-5Q-VAAAqyZ3.jpg:large

Dodatkowo felgi są takie same jak w poprzednim poście

Update
Na instagramie pagani pojawiła się nowa grafika i trzy kilkusekundowe filmiki

Ten spojler jest paskudny

Ecnelis




Ecnelis

#7
https://iconosquare.com/p/1150250655689276246_458200317

I am sharing a secret of the winged Huayra! It has new carbon and titanium hybrid recycling technology! Fear not, the winged Huayra is a properly designed hyper car and it is #NotPoweredByDuracell but it does accept recycled batteries from the two hybrid hyper cars that have been plagued by issues with their hybrid systems. PLEASE NOTE *This feature IS NOT street legal but it will be very useful on track days. You insert the failed high voltage batteries into the gigantic signature quad exhaust pipes of the winged Huayra and at the tap of a button on the steering wheel it shoots out spare batteries for those hybrid hyper cars to use as a quick charge when their batteries go dead after a few hot laps.

;) ;D

EDIT: Huayra BC - oficjalnych zapowiedzi ciąg dalszy! News: Pagani Huayra BC - Działania zaczepne.


rafal345

#8

DanielAquarius

#9
Ja tej nowości nie widzę jako odmiany torowej, a po prostu ostrzejszą odmianę drogową. Skąd taka konkluzja? Ano stąd, że samochód jest od początku testowany na drogach publicznych co dobrze widać na wielu zdjęciach i filmikach.
Tym bardziej, że jak wspomnieć Zondę, to mieliśmy sporo wersji odmiany drogowej, a ''torówki'' weszły pod sam koniec normalnego cyklu produkcyjnego.
Tutaj nie mamy jeszcze roadstera, a oni już mieliby oferować auto stricte torowe?

Ecnelis

#10
Nikt nie pisze, że to będzie torówka nie dopuszczona do ruchu drogowego. ;) Z takim ospoilerowaniem itd nie będzie to raczej samochód mogący wjechać zwykłego dnia wszędzie, ale maszyna pomyślana przede wszystkim o jeździe torowej. Zonda na dobrą sprawę tak różnej aerodynamicznie od bazy wersji nie miała, a R od wersji drogowych, nie licząc niektórych one-off'ów, dzieli przepaść, najmniejsza do Cinque...


rafal345

#11

Ecnelis

#12
Huayra BC przyłapana bez maskowania:




rafal345

#13
Po doświadczeniach z Astonem GT12 wstrzymam się z oceną wyglądu do publikacji zdjęć bez tego całego oklejenia.

Ecnelis

#14
Huayra BC ma być mocniejsza aż o 100 koni mechanicznych i lżejsza aż o 150 kilogramów. Nazwa samochodu jest ukłonem w stronę Benny'ego Caioli, jednego z pierwszych klientów i przyjaciela Horacio Pagani'ego. Powstanie tylko 20 sztuk w cenie około 2,5 milionów euro, wszystkie oczywiście już dawno sprzedano.

https://www.prototypezero.net/2016/02/pagani-huayra-bc-150-kg-lighter-and-100.html