McLaren P1 GTR (2015)

Zaczęty przez Ecnelis, 13.06.2014, 14:07:35

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

McLaren zdradza więcej informacji na temat torowego P1. Maszyna pojawi się w dwudziestą rocznicę wygranej w 24h Le Mans modelu F1 GTR, na cześć którego otrzyma oznaczenie P1 GTR. Limitowana produkcja auta ruszy po zbudowaniu ostatniej sztuki drogowego P1, a do nabycia auta będą upoważnieni tylko właściciele zwykłego P1. Torowy P1 GTR zostanie zmodyfikowany pod każdym względem, od stylistyki, poprzez aerodynamikę, podwozie ze zwiększonym rozstawem kół po układ napędowy, który ma dostarczać okrągłe 1000 KM. Wejście do programu P1 GTR będzie kosztować 1,98 miliona funtów i obejmie intensywne szkolenie oraz sześć imprez w ciągu roku na torach Formuły 1.



News: McLaren P1 GTR - Obcy kontra predator.

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

rafal345

#1
Kurczę, standardowy P1 już jest doskonały, nie mogę się doczekać żeby zobaczyć to :P

Feanor

#2
Chyba nieźle pozamiata...

Ecnelis

#3
P1 GTR, podobnie jak drogowy P1, zadebiutuje najpierw jako koncept stylistyczny. Projekt zostanie pokazany już 15 sierpnia w Pebble Beach. Do produkcji auto wejdzie w czerwcu przyszłego roku.



rafal345

#5
Ogólnie tył wygląda morderczo, ale jeżeli chodzi o resztę to spodziewałem się czegoś więcej. No i to malowanie jest po prostu kiepskie.

DanielAquarius

#6
Cudowny kosiarz i bardzo fajne malowanie. Tylko czekać na spuszczenie go na tor.

Ecnelis

#7
News: McLaren P1 GTR - Zbrojna interwencja.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Feanor

#8
Tył super, ale przód niewiele zmieniony w porównaniu z drogową wersją.

Ecnelis

#9
Testy trwają:


Feanor

#10
Ciekawe czemu ze standardowym spojlerem?

rafal345

#11
Bo to jeszcze testy. W ogóle dziwi mnie ten sztywno zamocowany spojler w tym koncepcie, przecież aktywna aerodynamika jest dużo wydajniejsza.

Charlie

#12
Cytat: Feanor w 08.09.2014, 21:43:56
Ciekawe czemu ze standardowym spojlerem?

Bo to dopiero testy i prototyp, wyraźnie wyrośnięty ze zwykłego P1 co widać nie tylko po skrzydle, ale i lusterkach. I to pewnie prototyp samego układu napędowego.

Cytat: rafal345 w 09.09.2014, 08:31:20
W ogóle dziwi mnie ten sztywno zamocowany spojler w tym koncepcie, przecież aktywna aerodynamika jest dużo wydajniejsza.

Z tą wydajnością może być różnie, bo taki system jest też cięższy, a przyczepność mogą równoważyć zawieszeniem. Domyślam się, że w wersji końcowej skrzydło zapewne będzie regulowane, wiele więcej tu nie trzeba. Ale w sumie spodziewałem się, że DRS zostawią.

Ecnelis

#13
Testy P1 GTR trwają w najlepsze, w ostatnim czasie odwiedzono między innymi tor wyścigowy w Bahrajnie. Przy ich okazji McLaren ujawnił pierwsze zdjęcia wnętrza pojazdu, w którym znajdziemy między innymi kierownicę wzorowaną na tej z bolidu MP4-23 i fotele podobne do tych z serii DTM.

https://www.youtube.com/watch?v=hSpKYDNkAsk




rafal345

#14
Powinni od razu pokazać go w czarnym.