Arrinera Hussarya GT (2016)

Zaczęty przez Ecnelis, 08.11.2012, 13:11:10

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

#45
HGT w Forcie Sokolnickiego w Warszawie:

https://www.youtube.com/watch?v=X3FM4TsPHfU






AutoGEN


Ecnelis

#47
Podsumowanie 11 ostatnich miesięcy od Arrinery:

https://www.youtube.com/watch?v=vW9t7NJBZPg

Ecnelis

#48
Arrinera pojawiła się w tym miesiącu ukradkiem na Autosport International, a wczoraj poinformowała o wpłynięciu zaliczki na pierwszy egzemplarz kliencki HGT.

https://www.bankier.pl/wiadomosc/ARRINERA-S-A-Rozpoczecie-sprzedazy-samochodu-wyscigowego-Arrinera-Hussarya-GT-7495491.html

Ecnelis

#49
Arrinera pochwaliła się zamówieniem na drugą sztukę.

https://www.facebook.com/arrinera.automotive/posts/1431040250239706


Ecnelis

#50
HGT dzisiaj na Silversone.


Ecnelis

#51
Kilka dni temu Arrinera pojawiła się na cyklicznym "Chronos & Cars" w Shelsley Walsh, miejscówce znanej z wszelkiego typu sportów motorowych od ponad 110 lat (Shelsley Walsh Speed Hill Climb rozegrano po raz pierwszy w 1905 roku). Za kierownicą HGT zasiadł niejaki Nick Heidfeld.




Ecnelis

#52
Wygląda na to, że Hussarya GT zadebiutuje już w najbliższy weekend na Hockenheimringu podczas pierwszej eliminacji tegorocznego sezonu DMV GTC.

https://www.dmv-gtc.de/news/2017/News/Mit-Arrinera-Hussarya-GT-neues-Auto-im-DMV-GTC-1042.html
https://www.dmv-gtc.de/news/2017/News/Vorlaeufige-Starterliste-Saisonstart-Hockenheim-1053.html

Cytat27   Andrew Scarborough   Arrinera Hussarya GT   Gulliver Racing

Ecnelis


Ecnelis

#54
Wyniki imprez z debiutującą Arrinerą: https://www.dmv-gtc.de/events/2017/Termine/Hockenheim-83.html

DMV GTC R1: 22 miejsce w generalce i 10 w klasie
DMV GTC R2: DNC (nie uzyskano minium 75% dystansu zwycięzcy)
Dunlop 60: nie startowano

Charlie

#55
Wyścigowa Arrinera interesuje mnie dużo bardziej, niż drogowa. Po tym co pokazali dotychczas trudno uwierzyć aby Hussarya miałaby kiedykolwiek zostać dopuszczona do ruchu drogowego. Chyba, że naprawdę wezmą się za siebie i skończą w wygibasami markietingowymi, które jeden za drugim pokazują jak bardzo niedoświadczona jest to firma. Niestety teraz wychodzi to też przy okazji GT. Różnica w czasach w porównaniu z innymi samochodami w DMV GTC to przepaść. I to taka bezdenna. W dodatku od treningów na tygodniu do wyścigów w niedzielę nie widać żadnej poprawy (to wina samochodu czy kierowcy?). Na Facebooku piszą, że "zespół zrealizował wszystkie zakładane na ten wyścig cele". A jakie to były cele? Tego już się nie dowiadujemy (samo dojechanie do mety i nakręcenie kółek z innymi samochodami na torze?). A mogli napisać co naprawdę tam robili, co naprawdę się działo i dlaczego uzyskano tak marne wyniki. Mam cichą nadzieję, że będzie lepiej, ale póki co nic na to nie wskazuje.

Ecnelis


Ecnelis


Olgierd

#58
Po marnym występie na Hockenheim firma puściła kolejną bujdę o zainteresowaniu inwestorów ze świata. To nie pierwszyzna w wykonaniu Erne Ventures. Dzięki takiemu posunięciu rośnie kurs akcji na giełdzie (a znacznie spadł po weekendzie). Za kilka tygodni dowiemy się, że jednak nie ma już zainteresowania Arrinerą. Takie numery pan Kuich robił już nie raz. Już nawet podpadł szefostwu giełdy warszawskiej.

Co do samej Arrinery, to niestety samochód jest tak słaby, że ogarnia człowieka pusty śmiech. Auto, które powstaje juz prawie 10 lat i nie jest w stanie przejechać jednego szybkiego okrążenia... Przypomnę też, że w porównaniu z pierwotnymi planami cena wozu wzrosła już bodaj 2,5-krotnie. Nie trafia do mnie argumentacja, że zaawansowana technologia wymaga czasu, bo w Arrinerze nie ma nic zaawansowanego. Wszystko to, co się dzieje wokół Arrinery to działania pozorowane, a rozwój wozu jest żaden. Ale czego się spodziewać po człowieku, którego wizja budowy sportowego wozu polega na tym, że uśrednia sobie osiągi Veyrona, cenę Ferrari 488, design Gallardo i Bóg wie co jeszcze i wychodzi mu, że z tego będzie najlepszy samochód na świecie.

Mam wrażenie, że w Arrinerze nie chodzi o to, żeby złapać królika, tylko zeby go gonić. Póki samochód jest w fazie przygotowań, to wszystko się jakoś kręci, bo firma niby coś tam rozwija i bada. Pytanie, co się stanie, jak inwestorzy pójdą po rozum do głowy i zaczną sprzedawać akcje giełdowe. Arrinera zostanie spuszczona do kibla z hukiem. I nasze 10 mln zł, które min. Morawiecki obiecał z budżetu na rozwój auta, które chyba nigdy nie powstanie.

Ecnelis

#59
Hussarya GT3 ponownie w Goodwood.

https://www.youtube.com/watch?v=qp2HE5l6U44