McLaren MP4-12C (2010)

Zaczęty przez Ecnelis, 13.09.2007, 13:17:04

Poprzedni wątek - Następny wątek

Grand

#15
Te "oficjalne" rendery i wizje troche rozczarowuja, nie czegos takiego sie spodziewalem po McLarenie, zwlaszcza ze SLR w parze z Mercedesem wyszedl im znakomicie. Nawet jesli P12 w takiej budzie jak P11 bedzie mial 600 KM to od strony wizerunku bedzie mu i tak daleko do F1.

Ecnelis

#16
Wizje Auto Expressu:


Ecnelis

#17
Jak podaje Times zupełnie nowy model McLarena ma być ujawniony już w tą środę!

https://www.timesonline.co.uk/tol/driving/news/article6822585.ece

Projekt, który skrywał się dotychczas pod oznaczeniem P11 będzie się nazywał... MP4-12C.

Talis

#18
nie wydaje się Wam, że jest zbyt podobny do Ascari i Noble?

Feanor

#19
No niestety. Taki wygląd nie przystoi McLarenowi.

Ecnelis

#20
Nowy McLaren oficjalnie (via carmagazine.co.uk). Serducho: 3,8-litrowe, podwójnie doładowane V8, 608 KM, 600 Nm, setka w 3-coś sekund, maksymalnie przeszło 325 km/h.






Talis

#21
No to do całej układanki poszła linia tyłu z R8, ale to nie jest najważniejsze, F1 też nie był piękny. Ciekawe czy ta, stosunkowo niewielka moc w połączeniu z niską masa zawojuje świat mocniejszych maszyn

Ecnelis

#22
News: McLaren MP4-12C - Karbonowe bóstwo.





Prezentacja modelu: McLaren MP4-12C.

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Feanor

#23
Cieszę się że ten model nie jest następcą F1 bo to byłoby rozczarowanie. A tak to w miarę udany przeciwnik gallardo czy italii, brzydszy lecz lżejszy i mocniejszy.

porhe

#24
Witam. Nie jestem zwoleniekim Mc, poprostu nie lubie składaków(silnik, skrzynia biegów i nie wiadomo co jeszcze pochodziło z innych samochodów) ciekawe jak będzie w tym. Co do straszego modelu wcześniej pojawił się dauer 962 było to dokładnie rok wcześniej i jakimś dziwnym trafem nie uznano go za najszybszego chociał jego prędkość wynosiła ponad 400 km/h. Bo niby jego seryjnośc pozostawiała dużo do życzenia. Dla mnie troche to zalatuje a dla was???

Feanor

#25
Też się nad tym zastanawiałem. Może chodziło o to że dauer to po prostu wyścigówka przerobiona na samochód drogowy a mclaren to auto projektowane głównie do ruchu drogowego?

porhe

#26
Ciekawe może coś w tym jest. Ale jeśli Dauer 962 został dopuszczony do ruchu oraz do produkcji? (na marginesie w tym samochodzie jeździło się nawet komfortowo) A opisywanie że Mc nie miał sobie rówych w tym czasie w/g mnie jest mocno naciągane. No ale już tak to jest.

Ecnelis

#27
Cytat: porhe w 10.09.2009, 19:57:46
Witam. Nie jestem zwoleniekim Mc, poprostu nie lubie składaków(silnik, skrzynia biegów i nie wiadomo co jeszcze pochodziło z innych samochodów) ciekawe jak będzie w tym.

Ten jest w 100% brytyjski. :)

Cytat: porhe w 10.09.2009, 19:57:46
Co do straszego modelu wcześniej pojawił się dauer 962 było to dokładnie rok wcześniej i jakimś dziwnym trafem nie uznano go za najszybszego chociał jego prędkość wynosiła ponad 400 km/h. Bo niby jego seryjnośc pozostawiała dużo do życzenia. Dla mnie troche to zalatuje a dla was???

Raczej nie seryjność, ale papierowa prędkość maksymalna, której nie potwierdzono podczas oficjalnych prób aż do 2002 roku. McLaren miał do tego czasu kilka pokazów swoich możliwośc, a 962 nie był już wtedy produkowany.

Cytat: porhe w 10.09.2009, 21:37:35
A opisywanie że Mc nie miał sobie rówych w tym czasie w/g mnie jest mocno naciągane. No ale już tak to jest.

Nie powiedziałbym, F1 to zupełnie nowa konstrukcja powstała od zera, a 962 to pójście po znacznie niższej linii oporu - homologacja na zwykłe ulice wyścigowego samochodu produkowanego od kilku lat (który z resztą został w ten sposób zmodyfikowany przez kilka firm). To dwa, zupełnie inne światy.

porhe

#28
Mc został zaprojektowany od podstaw jednak to tak jak by zaprojektować samochód wyścigowy/wyczynowy (bo chyba użyto tam uwczesnych materiałów oraz rozwiązań jak w samochodach budowanych na wyścigi) i dać mu homologacje na drogę. Wychodzi podobnie.

Grand

#29
Patrze na miniatury - stylistyczna przeciętność. :-X Na szczęście po przyjrzeniu się z bliska wychodzi na jaw sporo interesujących detali i jest naprawdę nieźle. I ta moc w połączeniu z masą, nie ma chyba innej możliwości, jak tylko LP560-4 i 458 Italia wąchające spaliny MP4! 8)