Niemieckie Rotary Supers Cars zapowiada supersportowca własnej produkcji - supercoupe Raptor GT. Maszyna ma być uzbrojona w takie wynalazki jak aktywne zawieszenie, elektroniczne sterowany dyferencjał, aluminiowo-karbonowy wał napędowy, karbonowe nadwozie z ruchomymi elementami mającymi poprawiać aerodynamikę oraz 8-stopniwą przekładnię RSC R-Shift mającą dzięki układowi hydraulicznemu przepinać biegi w rekordowym czasie 25-35 ms. Pod maską z przodu znajdziemy 2,6-litrowy silnik z czterema tłokami obrotowymi korzystający z części od jednostki 13B-MSP Renesis produkcji Mazdy. Napęd tylko na tył. Raptor GT ma występować w czterech wersjach (S, RS, RSR oraz wyścigowa N-Spec), które będą się różnić uzbrojeniem silnika - systemami chłodzenia oraz doładowania. Najsłabsza wersja ma produkować około 500 KM, najmocniejsza, podwójnie doładowana na paliwie E85 - 1200 KM. Masa całego auta ma sięgać tylko 1100 kilogramów. Setka w niespełna 3 sekundy, maksymalnie nawet 455 km/h. Firma pracuje już również nad drugim, 1200-konnym modelem z silnikiem umieszczonym centralnie i napędem na wszystkie koła.
News:
RSC Raptor GT - Piszczy w trawie.
Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.