Lamborghini Aventador LP700-4 (2011)

Zaczęty przez Ecnelis, 23.10.2008, 17:26:36

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

#30

Ecnelis

#31
Do internetu przeciekł poufny przewodnik zamówienia nowego LP700-4, zawierający między innymi przedprodukcyjne dane techniczne modelu oraz wybór wyposażenia i kolorów.








Ecnelis

#32
Deutsche Manufaktur Com chwali się, iż jako pierwszy tuner zamówiło LP700-4 i już rozgrzewa swoje skanery 3D w celu zbudowania nowych, karbonowych elementów nadwozia.

https://www.dmc.ag/Lamborghini_Aventador.html

Jeszcze dziś rano po niewielkich przemeblowaniach na stronie tunera widniała miniaturka, której już teraz nie ma - czyżby pospieszyli się z jej publikacją?



EDIT: A tymczasem następca Murcielago pojawił się w ofercie Auto Salon Singen. Maszynę wraz z 19-procentrowym podatkiem VAT wyceniono na 310 tysięcy euro - obecnie to prawie 1,25 mln PLN.

https://www.autosalon-singen.de/en/fahrzeug78560001-Lamborghini-Aventador%20LP700-4.html

Ecnelis

#33
Lamborghini przy okazji salonu w Detroit zdradziło kilka detali odnośnie nowego modelu:

https://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110110/COPY/301109943/

- karbonowa konstrukcja modelu będzie wykazywała się wytrzymałością na skręcanie rzędu 35000 Nm na stopień (CCR ma 28100Nm, F50 miało 34600Nm, a Murcielago 20000Nm)
- nowe V12 będzie emitowało 20% mniej dwutlenku węgla niż stare
- z przodu ceramiczno-karbonowe tarcze hamulcowe o średnicy 400 Nm, z tyłu 380 Nm
- nazwa kodowa modelu to obecnie A34, ale w USA złożono już wniosek patentowy o nazwę "Aventador"

Ecnelis

#34
Lambo odsłania kolejne elementy składowe swojego nowego okrętu flagowego: tym razem jest to zawieszenie typu pushrod inspirowane Formułą 1 (pierwszy raz w historii Lambo) oraz karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (z przodu 400 mm średnicy, z tyłu 380). Hydraulika pozwoli na zwiększenie w kryzysowych sytuacjach prześcitu z przodu o 40 mm. Producent zdradził też oficjalnie rozmiar ogumienia: z przodu 19 cali 255/35, z tyłu 20 cali i 335/30.


Ecnelis

#35
Kolejny teaser: ważące 147,5 kilogramów, karbonowe monocoque.


Ecnelis


Ecnelis

#37
Na tydzień przed premierą Lambo pokazuje podwozie LP700-4:


Ecnelis

#38
No i wyciekło:


Ecnelis

#39
Kolejny wyciek, z Jalopnik.com:


cj_robert

#40
Po tym festiwalu kolejnych wersji murcielago i gallardo w szczególności, czekałem na jakąś małą rewolucję...

Ecnelis

#41


EDIT:












Feanor

#42
Co tu dużo mówić - przepiękne jak to lambo. I ten soczysty kolor! Myślę że marka od kiedy jest w koncernie VW i dobrze się sprzedaje to nie będzie już tak szokować jak kiedyś bo wypracowała sobie klientów i będzie dawała im to co lubią tylko poprawione i unowocześnione. Na tych fotkach auto wygląda troszkę plastikowo ale na fotkach z oficjalnej prezentacji powinno być lepiej.

Ecnelis

#43
Zadek:



Przygotowania do premiery w Genewie:



I jeszcze dwa:


cj_robert

#44
Strasznie duże ma lusterka boczne, mogłyby być trochę szczuplejsze. No i bardzo agresywny wygląd, szczególnie w szarym kolorze. Mi się podoba, choć wolałbym żeby trochę bardziej różnił się od murcielago.