Rebellion R-13 (2018)

Zaczęty przez Ecnelis, 07.03.2018, 13:10:37

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Rebellion R-13 klasy LMP1 z silnikiem Gibson Technology na podwoziu Oreca oficjalnie!




AutoGEN

#1
News: Rebellion R-13 - Najwyższa kategoria.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Olgierd

#2
Zwracam uwagę na pewne błędy w opisie Rebelliona. W supersezonie 2018-2019 regulamin techniczny określa minimalną wagę dla nie-hybryd na 833 kg (w tym 3 kg na kamery i osprzęt, a jeśli ich nie ma na równoważny balast). Usunięto też ograniczenie objętości skokowej silników. Jedyne parametry ograniczające to przepływ paliwa na godzinę (ustalony na 110 kg/h dla Circuit de la Sarthe) i wydatek energii na okrążenie.

Ecnelis

#3
Dziękuję za zwrócenie uwagi. Masy poprawione.

Ograniczenie pojemności nadal widnieje w regulaminie.
https://www.fia.com/fia-wec-2018-technical-regulations-lmp1-prototype-hybrid

CytatEngine is free except following restrictions:
• Only Petrol or Diesel 4 stroke engines with reciprocating pistons are permitted.
• Engine cubic capacity is free for "LM" P1-H cars and must not exceed 5500 cm3 for "LM" P1 cars.
• Fuel mass flow must not exceed the limit described in the table in Appendix B.
• Ratio of supercharging pressure must not exceed 4.0.

Olgierd

#4
To ciekawe z tymi objętościami silników, bo... w regulaminie dla samochodów niehybrydowych nic o ograniczeniach objętości nie ma. Wygląda na to, że w którymś z tych regulaminów zapomnieli zaktualizować informacje. Zgaduję, że w hybrydach, bo w "niehybrydowym regulaminie" zniknął zapis o przełożeniu 4,0 przy ciśnieniu doładowania, a to przełożenie było stałym punktem starszych regulaminów.

Ecnelis

#5
TVR zgodnie z obietnicą wraca do ścigania i Le Mans. Wraca jako... oficjalny partner Rebellion Racing.

https://www.rebellion-racing.com/en/news-partnership-tvr-joins-the-rebellion-c10-a130.php


AutoGEN

#6
News: 6 Hours of Spa-Francorchamps - Szybka wygrana.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

AutoGEN

#7
News: 24 Heures du Mans - Dwie szczęśliwe Toyoty.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

AutoGEN

#8
News: 6 Hours of Silverstone - Przegrana z krawężnikami.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

#9
Zespół Rebellion Racing pokazał swoje specjalne malowanie na tegoroczne Le Mans:




Ecnelis

#10
News: 4 Hours of Shanghai - Cena sukcesu.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

AutoGEN

#11
News: 6 Hours of Circuit of the Americas - Znowu pod górkę.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.