Ford GT (2016)

Zaczęty przez rafal345, 01.12.2014, 21:10:51

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

#30


Ford pisze listy do przyszłych właścicieli GT, osób, których wnioski odrzucono i osób, które znalazły się liście rezerwowej i w kolejne na egzemplarze, które mają zostać wyprodukowane później.


Feanor

#31
Bardzo miło z ich strony.

Ecnelis

#32
Ford ogłosił, że produkcja nowego GT będzie wydłużona o kolejne dla lata, a nowe okienko na zamówienia otworzy się na początku 2018 roku. Ruch ten związany jest z decyzją o przedłużeniu życia wyścigowego GT w seriach IMSA i WEC do sezonu 2019 włącznie. Egzemplarze z trzeciego roku produkcji będą przeznaczone dla osób, które znalazły się na liście oczekujących, a w czwarty rok będzie przeznaczony dla tych, którzy przegapili wcześniejsze zapisy i dla pozostałych, którzy będą mogli zaktualizować swoje zgłoszenie.

Ecnelis


AutoGEN

#34
"Road & Track" w prototypie GT, po raz pierwszy kilka słów o pięciu trybach jazdy:

https://www.roadandtrack.com/new-cars/first-drives/a31820/explaining-the-ford-gts-five-drive-modes/


Ecnelis

#35
Z nowej placówki Multimatic w Markham w Ontario w Kanadzie zjechały pierwsze, seryjne egzemplarze GT, które wkrtówce trafią do swoich właścicieli.




Ecnelis

#36
Jak uczynić proces zamawiania GT jeszcze bardziej wyjątkowym? Wysłać właścicielom mały zestaw konfiguracyjny!





https://www.youtube.com/watch?v=tHAAGlSl02w



rafal345

#39
Po dłuższym przyglądaniu się nowemu GT dochodzę do wniosku, że mimo, że nie jest to ogólnie najpiękniejszy samochód świata, to design wnętrza i detali jest tu po prostu mistrzowski.
Kierownica, łopatki, konsola środkowa, przednie światła (nie kształt, a same lampy), dyfuzor, tylne światła... to wszystko jest po prostu mega.

Ecnelis

#40
News: Ford GT - Bójka za szkołą.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

rafal345

#41
Wciąż zastanawia mnie jedno - jakim cudem GT mając karbonowe podwozie, karoserię i felgi, wyścigowy silnik i brak hybrydyzacji waży na sucho aż 1385 kg? W porównaniu do 675LT a nawet 458 Speciale to około 100 kg więcej.

AutoGEN

#42
GT na podwoziu numer 10 w wydaniu Heritage Edition spotyka się ze swoim poprzednikiem:

https://www.betweenthewhitelinesphotography.com/blog/2017/2/20/2017-ford-gt-heritage-edition




Ecnelis

#43
Tryby jazdy wyjaśnione: