Toyota zdradziła tajniki napędu Hybrid-R. Przednie koła będzie napędzał 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1,6 litrów i mocy 304 KM. Jednostkę opracował zespół Toyota Motorsport GmbH według wytycznych FIA dla motorów Global Race Engine, co oznacza możliwość jej wykorzystania w różnych sportach motorowych na całym świecie. Tylne koła napędzają niezależnie silniki elektryczne o mocy 61 KM, takie same, jak w Yaris Hybrid, rozdzielające moment obrotowy między koła w zależności od sytuacji (torque vectoring). Trzeci silnik elektryczny o mocy 60 KM znajduje się między silnikiem spalinowym, a 6-stopniową, sekwencyjną skrzynią biegów i pracuje jako generator - przy hamowaniu ładuje super kondensatory, w których przechowywana jest energia elektryczna, a przy przyspieszaniu zasila tylną oś. Auto dysponuje w sumie mocą do 426 KM. W trybie torowym silniki elektryczne mogą produkować maksymalne 122 KM w czasie 5 sekund.