Rebellion R-One (2014)

Zaczęty przez Ecnelis, 08.06.2013, 14:20:31

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Rebellion Racing, mistrzowie w klasie LMP1 wśród zespołów prywatnych, wystartują w przyszłym roku prototypem R-One, firmowanym własną marką. Maszynę zaprojektuje i zbuduje francuska ekipa Oreca, a do napędu posłuży kolejna ewolucja jegnostki RV8KLM ze stajni Toyota Motorsport, którą Rebellion używa obecnie na podwoziu Lola B12/60.



News: Rebellion R-One - Pod własnym imieniem.

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

#1
Kolejne szkice:


Ecnelis

#2
Wczoraj R-One wyjechał na tor Paul Ricard:


rafal345

#3
Kształt lamp niemal identyczny jak w Peugeotach 908 - mają coś wspólnego?

Ecnelis

#4
News: 6 Hours of Spa-Francorchamps - Zbiór motywacji.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Brandis

#5
Rebellion w tym toku to będzie jedyne, prywatne LMP? Kiedyś tego było znacznie więcej.

rafal345

#6
Albo jedyne niehybrydowe :p

Ecnelis

#7
Bo prywatne zespoły mogą startować tylko nie-hybrydami. ;)

W Le Mans oprócz Rebelliona w LMP1-L ma pojawić się również Lotus i... tyle.

https://www.24h-lemans.com/en/race/entry-list_2_2_1980-155.html

Ecnelis

#8
News: 24 Heures du Mans - Od euforii po rozpacz.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Feanor

#9
Gratulacje dla ekipy! Heidfeld musi być ucieszony wynikiem!

Ecnelis

#10
Rebellion Racing przełącza się w tym roku z wolnossącego V8 o pojedmności 3,4 litrów od Toyoty na podwójnie doładowane V6 od angielskiego Advanced Engine Research.

https://www.rebellion-racing.com/news150203.html

Ecnelis

#11
Przygotowania do pierwszego startu R-One z motorami AER trwają.




AutoGEN

#12
News: 6 Hours of Spa-Francorchamps - Raport awaryjności.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.