Arrinera Hussarya (2017)

Zaczęty przez Ecnelis, 03.08.2012, 08:18:49

Poprzedni wątek - Następny wątek

Zonda

#120
I kto tu mówił o słabym brzmieniu!  ;D

AutoGEN

#121
Kilka ciekawszych screenów z filmu, rama i projekt nowych świateł z tyłu:


Zonda

#122
Poprzednie światła były lepsze...  :-\

Brandis

#123
Poprzednie to były z poprzedniego stulecia. Dobrze jest, niech zmieniają!


Feanor

#124
Te wyglądają zdecydowanie lepiej!

jabok

#125
Zonda to,że głośno brzmi to nie znaczy,że brzmi fajnie ;-) 

Render fajny...szkoda,że to tylko render.

Dobra nie marudzę już ;-)

Czekam na wersje produkcyjną,ale nie "ostateczny prototyp" tylko prawdziwie seryjny egzemplarz.

Na razie jestem niestety bardzo sceptyczny.

Ecnelis

#126
Arrinera Automotive poinformowała o starcie 3-letniego programu badawczego wraz z Politechniką Warszawską, którego celem jest "opracowanie systemu aktywnego tłumienia zaburzeń ruchu pojazdu (a zarazem poprawienia stabilności jazdy) wywołanych przez działanie kierowcy i czynniki zewnętrzne". Cały projekt kosztuje prawie 3,5 miliona złotych, a dofinansowanie wysokości 2,5 milionów złotych pochodzi z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Zdobyta wiedza ma być wykorzystana w przyszłej ewolucji coupe Hussarya lub nowym modelu.

https://www.arrinera.pl/start-3-letniego-programu-badawczego-w-arrienera

Ecnelis

#127
Już za kilkanaście dni Arrinęrę będzie można zobaczyć na kolejnej wystwie, Warsaw Moto Show w gminie Nadarzyn pod Warszawą.



https://warsawmotoshow.com/pl/

Ecnelis

#128
News: Arrinera Hussarya GT4 - Zimowy żołnierz.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.


Ecnelis

#130
Arrinera zapowiada na tegoroczną wystawę w Poznaniu pokaz wyścigowej oraz drogowej wersji modelu Hussarya, która ma być bardzo bliska maszynie mającej trafić do produkcji.

Cytat1. Silniki V8 z serii LT o mocach od 460 do 650 KM
2. Skrzynia biegów Cima przenosząca moment oborowy 900 Nm
3. Aktywna aerodynamika składająca się z 5 niezależnie sterowanych przez komputer sekcji aerodynamicznych wraz z wyborem trybu jazdy ,,Road" lub "Race".
4. Nadwozie z włókna węglowego i kevlaru z widoczną strukturą
5. Autorski system trzech ekranów odpowiedzialny za wyświetlanie najważniejszych dla kierowcy danych.
6. Autorski, opracowany przez naszych inżynierów Arrinera Body Control Module (ABCM), jest to centralny systemem zarządzający elektroniką w całym samochodzie.
7. System klimatyzacji zaprojektowany od postaw łącznie z elektroniką i oprogramowaniem, sterowany za pomocą ekranu dotykowego.
8. MobileEye - system pozwalający na wykrywanie pieszych, rowerzystów, znaków oraz przeszkód
9. Unikalny lakier o nazwie ,,Kalahari sunset" opracowany specjalnie dla wersji drogowej przez firmę PPG.
10. Nowe luksusowe wnętrze, w którym dominuje włókno węglowe, aluminium i skóra.
11. Własnej konstrukcji światła Bi-LED.
12. System monitoringu temperatur w 8 najważniejszych sekcjach samochodu.

AutoGEN

#131
News: Arrinera Hussarya 33 - Podwójne widzenie.





Bonus: https://www.wykop.pl/artykul/3684703/

Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

#132
Nowe widoki:


Ecnelis

#133
Hussarya 33 otrzymała dopuszczenie do ruchu a co za tym idzie może się poruszać po drogach publicznych.
Rozpoczynamy testy i pomiary użytkując samochód na drogach publicznych w warunkach, w jakich będą go użytkować przyszli posiadacze samochodu.
Arrinera Hussarya 33 jest w pełni gotowa do użytkowania, oraz wyposażona we wszystkie systemy związane z elektroniką, mechaniką i aktywną aerodynamiką, które będą oferowane klientom.


www.facebook.com/arrinera.automotive

Ecnelis

#134
A tymczasem pod Warszawą...

https://www.facebook.com/adrenalinemotorsport