Jeśli ciągle uważasz, że dystans dzielący twoje Auti S3 od pospolitego A3 jest zbyt mały najwyższy czas na leczenie. Jedną z najnowszych metod skutecznej kuracji tym podobnych przypadków jest ścieżka przez szwajcarskie sanatoria O.CT oraz Boehler.
Jaki Matiz jest każdy widzi, a niektórzy zapewne mają wątpliwą przyjemność macania go i bycia przezeń macanym każdego dnia. Ale czy ktokolwiek pomyślał, że w tym wątłym ciele można pomieścić serce w postaci silnika V8? Taką właśnie operację przeprowadziło belgijskie Fourdin Auto Sport.
Wszystko wskazuje na to, że już w marcu Audi zdecyduje się na pierwszą publiczną prezentację wyczekiwanego od dawna coupe TT w wersji RS. Będzie to najmocniejsza wersja w historii narodzonego w 1998 roku modelu, którego II generacja będzie obchodzić w tym sezonie trzecie urodziny.
British Racing Motors wraca do żywych. Spółka, którą tuż po drugiej wojnie światowej powołano do życia z myślą o startach w powstałej w 1950 roku Formule 1 buduje nowy bolid. Pojazd ma startować w górskich wspinaczkach na czas (Speed Hill Climb).
Alpina, jeden z najważniejszych i największych tunerów aut ze stajni BMW, pokaże już za niespełna pięć tygodni dwa zupełnie nowe modele. Na salonie w Genewie zobaczymy jak firma wyobraża sobie najnowszą limuzynę serii 7 oraz wyścigowe coupe na bazie serii 6.
Wszyscy dopingujący Corvette C6-R odnoszącą od kilku lat liczne sukcesy w wyścigach serii GT ubolewający nad tym, że auto występuje tylko w wariancie torowym powinni czym prędzej zacząć oszczędzać. Już wiosną ma pojawić się środek zaradczy na ich bóle.
Od czasu pokazania przez BMW koncepcyjnego M1 Hommage nie ustają spekulacje w temacie wypuszczenia przez koncern pojazdu klasy Porsche 911 i Audi R8. Pierwsze, konkretne detale na temat projektu przedostały się właśnie do sieci.
Hennessey ani na krok nie odstępuje amerykańskiej klasyki i gdy tylko pojawi się coś nowego jego ludzie od razu przystępują do pracy. W ostatnim czasie z szczególnym zaangażowaniem przygotowano pakiet dla Corvette ZR1.
911 serii 997, którą znamy od paru lat odejdą już wkrótce zgodnym krokiem do historii. Po odmłodzeniu podstawowych modeli szerokiej gamy dania głównego Porsche pozostały już tylko przystawki, warianty najbardziej wyczynowe. Już w marcu zobaczymy pierwszy z nich - nowe GT3.
Jesienią ubiegłego roku panowie z Wiesmanna ogłosili oficjalną celebrację 20 lat działalności firmy. Na torcie zamiast świeczek miały pojawić się trzy ściśle limitowane modele. Pierwszy z nich wyjechał właśnie na światło dzienne.