Wiosną tego roku pierwsze egzemplarze nowego Ferrari California trafiły do rąk właścicieli w Europie, a latem pierwsze sztuki wylądowały w USA. Na wymogi posiadaczy chcących wyróżnić swoje auta odpowiedział już Hammann i Edo Competition. Teraz auto dołącza do oferty Novitec Rosso.
Gdyby komuś, pochłoniętemu starciami między IS-F, a M3, RS4 i C 63 AMG, zdążyło się zapomnieć o równie interesujących zmaganiach Niemców w segmencie o stopień wyższym, czas na odświeżenie pamięci. Powodem ku temu jest CTS-V, który wyjechał właśnie z warsztatu Geiger Cars.
Rodzina małego Twingo sygnowanego przez oddział Renault Sport rośnie w oczach. Po niedawnej, nieco rozczarowującej premierze wersji wracającej do życia nazwę Gordini, przyszedł czas na kolejne. Tym razem chodzi o dwa auta opracowane z myślą o rajdach.
580 KM w aktualnym Audi RS6 Avant to moc mogąca z powodzeniem obsłużyć kilka mniejszych kombi, o jej użyteczności w przypadku ucieczki z 870 kilogramami haszyszu nie wspominając. Tunerzy zdążyli już jednak udowodnić, iż nie ma powodów, aby nie podnieść jej do przeszło 700 KM, a jeden z ostatnich wyczynów to zamach na pole... Bugatti Veyrona!
Trwający od 4 do 13 grudnia Los Angeles Auto Show to również coroczna okazja do zabłyśnięcia amerykańskich ośrodków stylistycznych. W tym roku motywem przewodnim LA Design Challange był młodzieżowy pojazd 2030 roku. Zwyciężył projekt Nissana.
Brytyjska marka Allard założona przez Sydney'a Allarda i działająca z sukcesami od 1936 do 1966 roku powraca do życia dzięki wysiłkom Rogera Allarda z Kanady (zbieżność nazwisk przypadkowa). Fakt ten zaznaczono zupełnie nową maszyną na trwającym jeszcze do 13 grudnia Los Angeles Auto Show.
SpeedArt, świętujące w tym roku 10 lat działalności, wystawia na kończących się jutro targach w Essen nie tylko model PS9-650 na bazie Panamery Turbo, ale również premierowe BTR-II 580. Pod oznaczeniem tym kryje się zmodyfikowane 911 Turbo.
W nadchodzących latach o pobicie naziemnego rekordu prędkości samochodu, który od przeszło dwunastu lat wisi na pułapie 1228 km/h, będą starać się ekipy aż z trzech kontynentów. Dwie pierwsze, znane już od dłuższego czasu, to North American Eagle i Bloodhound SSC. Trzecia to Aussie Invader.
Postęp technologiczny i rosnąca z każdym rokiem niepoczytalność tunerów sprawiają, iż, to co jeszcze nie tak dawno było zarezerwowane dla sportowych aut z wyższej półki staje się codziennością już w hot hatchach. Oto najnowszy przykład: Golf GTI od Wimmer RS.
Sezon 2010 będzie ostatnim rokiem produkcji Dodge'a Vipera, amerykańskiego supercoupe, które od 1992 roku dorobiło się zasłużenie statusu ikony. Pojazd swoje ostatnie tchnienia wyda na symboliczne poprawki oraz szereg edycji limitowanych.