Inżynierowie Novitec Rosso przygotowali kolejną wariację na temat Ferrari 599 GTB Fiorano. Najnowszy projekt tunera nosi oznaczenie 848 Race i, jak nie trudno się domyśleć, wykazana w nim liczba określa stado mechanicznych rumaków galopujących pod maską.
Wszelkie przedbiegi i podchody do tuningu Panamery można już uznać za zakończone - wyścig w tuningu nowego dziecka Porsche trwa w najlepsze, a firmy trudniące się wszelkiego rodzaju modyfikacjami nie przebierają w środkach. Najlepszym tego dowodem jest najnowsza produkcja zakładu TechArt - Concept One.
Rozpoczynający się już w przyszłym tygodniu salon samochodowy w Genewie ma być świadkiem kolejnej próby przywrócenia do życia marki Hispano-Suiza. To, co nie udało się dziesięć lat temu ma być możliwe dzisiaj dzięki supersportowemu modelowi bazującemu na mechanizmach Audi R8.
Model Cayenne, wzbudzający od samego początku największe kontrowersje w historii marki Porsche, doczekał się po prawie ośmiu latach następcy. Zupełnie nowe Cayenne drugiej generacji będzie lżejsze, dłuższe i pełne krągłości, które miałyby złagodzić ataki licznej rzeczy przeciwników samochodu.
G-Power, gdyby ktoś zapomniał, to panowie odpowiedzialni za najszybsze BMW świata, a co za tym idzie tuner, w którym miłośnicy marki ogarnięci manią mocy pokładają największe nadzieje. Nowe dzieło firmy, zestaw dla najnowszej limuzyny serii 7, powinno spełnić ich wszelkie oczekiwania.
Niespełna pół roku po ujawnieniu zupełnie nowego Punto Evo możemy podziwiać jego sportową odmianę powstałą w zakładzie fabrycznego tunera Fiata. Obok Grande Punto i pięciu "Pięćsetek" będzie to już szósty model we współczesnym dorobku Abartha.
Dokładnie w rok po premierze oskalpowanego Fiata 500 Włosi przygotowali jego jadowitą wersję, noszącą na masce logo ze skorpionem. Pojazd, który nie będzie pierwszym kabrioletem w historii Abartha, zobaczymy na żywo już w przyszłym tygodniu w Genewie.
Mansory zapowiada na salon samochodowy w Genewie pakiet modyfikacji dla Rolls-Royce'a Ghosta. Praca tunera nadaje zupełnie nowy wydźwięk pojęciu oczopląsu i wpycha limuzynę w rejony, w których kończy się odwaga, a zaczyna szaleństwo.
Ostatni rok inżynierowie Lotusa spędzili na intensywnych pracach nad hybrydowymi układami napędowymi, które sprowadzały się przeważnie do udziałów w projektach firm zewnętrznych. Nadszedł w końcu czas na zbudowanie czegoś na własnym podwórku - oto koncepcyjna Evora 414E Hybrid.
Rok temu do genewskiego stoiska Koenigsegga przyciągał, lub, jak kto woli, wręcz od niego odstraszał, model w skali 1:1 konceptu sportowego auta dla czworga - Quant. Maszyna powstała z inicjatywy szwajcarskiej firmy NLV Solar AG, która pokaże ją w tym roku w formie bliskiej produkcji seryjnej.