Przed Saab Automobile, po przejęciu go blisko półtora miesiąca temu przez Spyker Cars, mogą otworzyć się nowe horyzonty. Być może Holendrzy spojrzą łaskawym okiem na liczne koncepty firmy, a być może z tego połączenia powstanie coś zupełnie nowego. Drugi scenariusz ucieleśnia model 9+.
Największą gwiazdą wczorajszych licytacji Amelia Island Auction prowadzonych przez Gooding & Company, obok modeli Ferrari, Porsche, Bugatti i Bentley'a, był wspaniały Voisin C20 Mylord. To jedyny zachowany egzemplarz C20 i jedyny zachowany Voisin wyposażonych w silnik V12.
Gama modeli BMW przeznaczonych tylko na tory wyścigowe powiększa się o kolejną pozycję. W oddziale BMW Motorsport z myślą o prywatnych zespołach i kierowcach przygotowano na ten sezon coupe Z4 w specyfikacji GT3, które dołączy do M3 GT2 i GT4.
W ubiegłym roku Hamann uległ krótkiemu zauroczeniu Fiatem 500, czego efektem był 200-konny Largo. W tym roku Niemcy nie mogą bronić się już przed rosnącym pożądaniem i prezentują całą gamę modyfikacji "Pięćsetki". Tym razem jednak za punkt wyjścia obrali wersję Abartha.
Franco Sbarro przy okazji każdego salonu samochodowego w Genewie częstuje nas od lat z uporem maniaka nietuzinkowymi konceptami, które często wydają się zupełnie oderwane od rzeczywistości. Nie inaczej jest w tym roku, w którym to wyobraźnia Sbarro podarowała nam model Autobau.
Geiger Cars przygotowało potężny zestaw modyfikacji dla wszystkich posiadaczy Forda Shelby GT500, powątpiewających w potencjał swojej maszyny. Po wizycie u niemieckiego tunera prawdopodobieństwo spotkania na drodze czegoś szybszego spada właściwie do zera.
Jeszcze nie tak dawno Bentley pytany o moc swoich silników odpowiadał, iż jest odpowiednia, a o rzeczywistych osiągach jego aut można było przekonać się dopiero za ich kierownicą. Dziś Brytyjczycy są nieco bardziej otwarci - prawie pół roku po premierze ujawniają wszystkie dane na temat modelu Mulsanne.
Właściciele szóstej generacji Golfa dzięki wysiłkom Abt Sportsline mogą czuć się spełnieni. Już dla podstawowej palety silników tuner oferuje podniesienie mocy do przeszło 200 KM, a dla GTI nawet do okrągłych 300 KM. W ostatnim przypadku, Golfie R, jest jej jeszcze więcej!
AMG prezentuje zupełnie nowe, podwójnie doładowane V8. Silnik już latem pojawi się w sprzedaży pod maską limuzyny S63 AMG, wypierając wysłużone, 6,2-litrowe V8 o mocy 525 KM. Intensywne testy prototypowych egzemplarzy trwają już w najlepsze.
Gumpert Apollo, postrach ulic, torów wyścigowych i jeden z najszybszych, produkowanych aktualnie seryjnie samochodów świata, przeszedł właśnie kurację odmładzającą. Wszystko z myślą o jeszcze większym wyśrubowaniu osiągów i pojawieniu się na nowych rynkach.