X6 w wydaniu oddziału M nieustannie kusi tunerów, na których potężne 555 KM działa niczym czerwona płachta na byka. Przyciąganie to jest na tyle silnie, iż pozwala wypłynąć na szersze wody firmom dotychczas właściwie nieznanym. Na przykład szkockiemu Nowack Motors.
Przez ostatnie dwa lata Lexus miał pełne ręce roboty przy modelu LFA, w którego kalendarz testów wpisano dwa 24-godzinne wyścigi na Nuerburgringu. W tym roku Japończycy będą chcieli sprawdzić co z tego wyszło - pojawią się w Niemczech z LFA po raz trzeci. Z tej okazji wypuszczą również edycję specjalną.
Pięć tygodni temu informowaliśmy o trwających pracach nad udoskonalonym R15, które miałoby w tym roku zapewnić Audi odzyskanie pozycji dominatora w Le Mans. Pojazd spoczywał wówczas w zakładach koncernu. Teraz wyruszył na pierwsze, pełnowymiarowe testy.
Sezon 2010 Formuły 1 wraz z dzisiejszym Grand Prix Bahrajnu na torze Sakhir został oficjalnie rozpoczęty. W tym roku na starcie mamy aż 12 zespołów, w tym trzy debiutujące, aż pięciu nowych kierowców i dwa powroty, w tym powrót samego Michaela Schumachera.
Przed Saab Automobile, po przejęciu go blisko półtora miesiąca temu przez Spyker Cars, mogą otworzyć się nowe horyzonty. Być może Holendrzy spojrzą łaskawym okiem na liczne koncepty firmy, a być może z tego połączenia powstanie coś zupełnie nowego. Drugi scenariusz ucieleśnia model 9+.
Największą gwiazdą wczorajszych licytacji Amelia Island Auction prowadzonych przez Gooding & Company, obok modeli Ferrari, Porsche, Bugatti i Bentley'a, był wspaniały Voisin C20 Mylord. To jedyny zachowany egzemplarz C20 i jedyny zachowany Voisin wyposażonych w silnik V12.
Gama modeli BMW przeznaczonych tylko na tory wyścigowe powiększa się o kolejną pozycję. W oddziale BMW Motorsport z myślą o prywatnych zespołach i kierowcach przygotowano na ten sezon coupe Z4 w specyfikacji GT3, które dołączy do M3 GT2 i GT4.
W ubiegłym roku Hamann uległ krótkiemu zauroczeniu Fiatem 500, czego efektem był 200-konny Largo. W tym roku Niemcy nie mogą bronić się już przed rosnącym pożądaniem i prezentują całą gamę modyfikacji "Pięćsetki". Tym razem jednak za punkt wyjścia obrali wersję Abartha.
Franco Sbarro przy okazji każdego salonu samochodowego w Genewie częstuje nas od lat z uporem maniaka nietuzinkowymi konceptami, które często wydają się zupełnie oderwane od rzeczywistości. Nie inaczej jest w tym roku, w którym to wyobraźnia Sbarro podarowała nam model Autobau.
Geiger Cars przygotowało potężny zestaw modyfikacji dla wszystkich posiadaczy Forda Shelby GT500, powątpiewających w potencjał swojej maszyny. Po wizycie u niemieckiego tunera prawdopodobieństwo spotkania na drodze czegoś szybszego spada właściwie do zera.