Aktualności
06.06.2009

Gemballa Avalanche GTR 650 Evo-R Prawie jak nowe

Gemballa korzystając z odświeżenia całej gamy Porsche 911 odnawia również swoją ofertę, w której czołowe miejsce od blisko ćwierć wieku zajmuje model Avalanche bazujący na wszelkiego rodzaju 911. Jego najnowsza ewolucja to GTR 650 Evo-R.

Supercoupe bazuje na 911 Turbo, która... jeszcze nie doczekała się face-lifftingu i poprawek technicznych producenta. Niemniej jednak Gemballa już teraz oferuje do auta nowe tylne lampy z diodami LED, które pojawiły się w zrestylizowanych 911, przednie reflektory z Carrery GT, nowe felgi, zderzaki i progi, wydech zakończony czterema końcówkami oraz unoszone do góry drzwi.

Gemballa Avalanche GTR 650 Evo-R

Pod spodem znajdziemy nowy układ hamulcowy (z przodu tarcze o średnicy 405 mm, z tyłu 380 mm), nowe elementy zawieszenia poprawiające trzymanie się drogi oraz całe pokłady dodatkowej mocy.

Gemballa Avalanche GTR 650 Evo-R

W silniku wymieniono wał korbowy, tłoki i korbowody oraz oczywiście sprężarki. Jednostka napędowa rozwija teraz 650 KM mocy i 950 Nm momentu obrotowego, pozwalając na rozpędzenie się do 332 km/h. Sprint do serki zajmuje jedynie 3,4 sekundy.

Gemballa Avalanche GTR 650 Evo-R

Tuner wraz z bazowym Porsche 911 Turbo wycenił swoje dzieło na 350 tysięcy euro (nie wliczając podatków), co przekłada się obecnie na prawie 1,6 miliona PLN. Cena pojazdu może jednak znacznie wzrosnąć w zależności od dodatkowych życzeń klienta i opcjonalnych modyfikacji, wśród których znajduje się podniesienie mocy nawet do... 800 KM!

Skomentuj na forumUdostępnij