Aktualności
30.12.2008

9ff Vantage GTR Żadnych wątpliwości

Jesienne targi w Essen przyniosły ucieleśnienie kilku projektów niemieckiego 9ff skupiającego się na tuningu pojazdów Porsche. Firma naturalnie interesuje się przede wszystkim coupe 911, z którego potrafi wydusić nawet 1300 KM, ale i posiadacze Cayenne znajdą tutaj coś dla siebie.

Ze zwykłego Cayenne S tuner potrafi wydusić dodatkowe 80 KM, ale do tematu podchodzi poważnie dopiero przy Cayenne Turbo. Modyfikacje związane z jednostką napędową auta zakładają aż pięć poziomów mocy. Te najniższe to: 510 KM i 720 Nm, 540 KM i 730 Nm, 575 KM i 750 Nm oraz 630 KM i 800 Nm. Do Essen przywieziono wariant najmocniejszy - Cayenne 725 Vantage GTR.

9ff Vantage GTR

Czarny, matowy lakier, nowe felgi, nowy wydech, body kit, dyfuzor, nowe elementy wnętrza oraz wzmocnione zawieszenie, układ hamulcowy, podwozie i skrzynia biegów - to tylko przedsmak jednego z najmocniejszych SUV'ów świata. Najważniejsze dopiero przed nami.

9ff Vantage GTR

Topowe Cayenne w wydaniu 9ff generuje z 4,8-litrowego, podwójnie doładowanego V8 moc 725 koni mechanicznych i maksymalny moment obrotowy 925 niutonometrów! Dla przypomnienia stan fabryczny: 500 KM i 700 Nm. Tuner niestety milczy w temacie osiągów.

9ff Vantage GTR

Specjaliści 9ff pracują już nad kolejną wariacją Cayenne - Advantage BiTurbo. Tym razem auto, poza podniesieniem mocy silnika, zostanie również znacząco zmodyfikowane wizualnie i upodobni się do 911 (body kit produkuje na mocy stałej współpracy rosyjskie Top Car).

Skomentuj na forumUdostępnij