Aktualności
08.04.2008

SpeedART BTR-XS 650 Jeszcze szybsze i mocniejsze 911 GT2

GT2 to najszybsze Porsche 911 wszech czasów i ukoronowanie serii 977. Jego sześciocylindrowy, płaski agregat umieszczony za tylną osią dysponuje mocą aż 530 koni mechanicznych. Prędkość maksymalna sięga 328 km/h, a rozpędzenie się do setki to kwestia tylko 3,6 sekund - osiągi właściwie identyczne co w o klasę wyższej Carrerze GT! Są to jednak marne argumenty dla zwolenników nie tuningowania GT2. Do takich zdecydowanie nie należy niemiecki zakład SpeedART.

Do superszybkiego GT2 firma dołożyła od siebie modyfikacje zawieszenia, kilka wzorów felg, sportowe fotele, wyczynową kierownicę oraz specjalną skórę bądź alcantarę, które wypełniają wnętrze wykańczane według indywidualnych życzeń każdego klienta. Plus podrasowanie silnika oczywiście.

SpeedART BTR-XS 650 SpeedART BTR-XS 650

Efekt finalny oznaczono jako BTR-XS 650, co należy rozumieć przez "Bi Turbo Racer - Extra Speed 650 KM". Dzięki modyfikacji turbosprężarek Porsche, nowym końcówkom układu wydechowego, nowym głowicom cylindrów, większym intercoolerom i przeprogramowaniu komputera sterującego silnikiem wyciśnięto z niego aż 650 KM mocy i 859 Nm momentu obrotowego. To aż o 120 KM i 174 Nm więcej niż w seryjnej "dziewięćset jedenastce"! Przyspieszenie do setki spadło do imponujących 3,2 sekund, a prędkość maksymalna ma sięgać aż 348 km/h.

SpeedART BTR-XS 650 SpeedART BTR-XS 650

Cena BTR-XS 650 zamyka się na pułapie o 27,5 tysiąca euro wyższym niż zwykłego Porsche 911 GT2 (189,5 tysiąca euro).

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje