Aktualności
19.12.2018

Porsche 718 T Zredukowany do przyjemności

Inspiracje, mające swoje źródło w modelu 911 T z 1968 roku, które kilkanaście miesięcy temu temu zaowocowały powstaniem coupe 911 Carrera T, dotarły do najmniejszych modeli z katalogu Porsche. W wydaniu T, które ma skupiać się na przyjemności prowadzenia, dostępne będą teraz również dwuosobowe coupe 718 Cayman i roadster 718 Boxster.

T w słowniku Porsche odnosi się do słowa "Touring" i oznacza maszyny skupione na czystej przyjemności prowadzenia. Oba modele z serii 718 T będą wyróżniać się między innymi obniżonym o 20 milimetrów zawieszeniem, czarnymi pasami na drzwiach z pełną nazwą modelu, szarymi lusterkami bocznymi, 20-calowymi felgami w odcieniu szarości, czarnymi końcówkami wydechu na środku, sportowymi fotelami z elektryczną regulacją i obiciami z materiału Sport-Tex, kierownicą typu GT o średnicy 360 milimetrów, logotypami 718 na zagłówkach i innymi detalami. Obok kilku standardowych odcieni bieli, czerni, szarości, czerwieni i żółci dla modeli T przygotowano dwa specjalne kolory nadwozia: Lava Orange oraz Miami Blue.

Porsche 718 Cayman T

W standardzie modeli T nie ma systemu multimedialnego Porsche Communication Management, który poświęcono na większy schowek (PCM można zainstalować z powrotem bez dodatkowej opłaty). Wyposażenie seryjne obejmie m.in. adaptacyjne zawieszenie Porsche Active Suspension Management (PASM), adaptacyjne poduszki silnika i skrzyni biegów Porsche Active Drivetrain Mounts (PADM) oraz pakiet Sport Chrono z trybami jazdy Normal, Sport, Sport Plus i Individual. Standardem będzie ręczna skrzynia biegów, opcją dwuspręgłowy automat PDK z funkcjami szybkiego startu i maksymalnego przyspieszenia (Launch Constrol i Sport Response).

Porsche 718 Boxster T

Każdy model z serii 718 T zasilany będzie umieszczonym centralnie, 4-cylindrowym boxerem o pojemności dwóch litrów z turbodoładowaniem i filtrem cząstem stałych. Moc: okrągłe 300 koni mechanicznych, maksymalny moment obrotowy: 380 niutonometrów. Z przekładnią PDK i pakietem Sport Chrono auta będą rozpędzać się do setki w czasie 4,7 sekund i rozwijać prędkość maksymalną 275 km/h. Maszyny można już zamawiać. Na polskim rynku 718 Boxster T został wyceniony na prawie 287 tysięcy złotych, a 718 Cayman T na prawie 284 tysiące złotych, wliczając podatek VAT.

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje