Aktualności
23.03.2018

Mercedes-AMG C 43 Coupe/Cabriolet Wyższy próg

Modernizacje które na początku tego miesiąca dotarły do limuzyn i kombi klasy C, firmowanych przez markę Mercedes-AMG, rozchodzą się na kolejne warianty. Zmiany stylistyczne, wyposażeniowe oraz jednostki napędowe o podniesionej mocy trafiają teraz do dwóch kolejnych wersji nadwoziowych, tym razem z jedną parą drzwi: coupe i kabrioletu.

C 43 to jeden z najmniejszych, najmłodszych i najsłabszych, jeśli chodzi o moc silnika, modeli w gamie oddziału Mercedes-AMG. Auto w takiej specyfikacji pojawiło się zaledwie dwa lata temu. Dziś model otrzymuje między innymi przeprojektowaną osłonę chłodnicy, zderzaki, końcówki układu wydechowego, obręcze kół oraz nową, wielofunkcyjną kierownicę. Całkowicie cyfrowa, panoramiczna deska rozdzielcza z 12,3-calowym ekranem pozostaje opcją. Dodatkową opłatą objęty jest także system Energizing, który reguluje nastrojami panującymi w kabinie (oświetleniem, podgrzewaniem, wentylacją), a w przypadku kabrioletu z miękkim, składanym dachem możemy dokupić ogrzewanie karku Airscarf.

Mercedes-AMG C 43 Coupe/Cabriolet

Kompaktowe AMG napędzane jest w dalszym ciągu podwójnie turbodoładowanym silnikiem V6 o pojemności trzech litrów, przy którym pojawiły się m.in. większe turbosprężarki. Moc 367 KM to już przeszłość. Po modernizacji jednostka dostarcza 390 koni mechanicznych oraz 520 niutonometrów, które wędrują poprzez 9-stopniowy automat AMG Speedshift TCT 9G. Napęd przenoszony jest stale na obie osie poprzez system 4Matic, który rozdając moment obrotowy faworyzuje tylną oś (69%). Coupe rozpędza się do setki w czasie 4,7 sekund, kabriolet jest o jedną dziesiątą sekundy wolniejszy. Prędkość maksymalną w obu przypadkach ograniczono do 250 kilometrów na godzinę.

Mercedes-AMG C 43 Coupe/Cabriolet

Kierowcy AMG C 43 będą mieli do wyboru kilka trybów jazdy: Comfort, Sport, Sport+, Individual lub nowy Slippery, zaprogramowany z myślą o śliskiej nawierzchni. Za dopłatą pod ręką będzie również fabryczny system telemetryczny AMG Track Pace, za pomocą którego będziemy mogli na przykład analizować nasze przejazdy po torach wyścigowych. Standardem będzie adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control, wspomaganie kierownicy dostosowujące się do prędkości samochodu. Na chcących się wyróżnić będą czekać opcjonalne pakiety stylistyczne od AMG, w tym zestaw z lusterkami bocznymi oraz małym spoilerem na klapie bagażnika, które wykonano z włókien węglowych.

Skomentuj na forumUdostępnij