Aktualności
27.10.2017

Subaru BRZ STI Sport Specjalność zakładu

Coupe BRZ, wspólne przedsięwzięcie Subaru i Toyoty, które jest na rynku już od ponad sześciu lat, w ubiegłym roku przeszło przez kurację odmładzającą. W tym roku auto również nie pozwala o sobie zapomnieć, przede wszystkim dzięki wysiłkom oddziału Subaru Tecnica International. Jego najnowsze dzieło to topowe BRZ w specyfikacji STI Sport.

Model BRZ od samego początku pozostaje propozycją mniej popularną, droższą i rzadszą od bliźniaczej Toyoty GT 86. Nie inaczej jest w przypadku STI Sport, które swojego odpowiednika u Toyoty nie ma. Nowy model ma wynosić wrażenia z jazdy i jakość całego samochodu na nowy poziom. Wszystko to mają zapewnić gruntowne modernizacje podwozia, nadwozia oraz kabiny, o której będzie można mówić w kategoriach luksusowej. Zła wiadomość: STI Sport sprzedawane będzie wyłącznie w Japonii.

Subaru BRZ STI Sport

BRZ STI Sport ubrano w karoserię z nowym, niepowtarzalnym w innych specyfikacjach zderzakiem, małym spoilerem z tyłu, czarnymi lusterkami i dodatkowymi emblematami. Do sprzedaży trafi też limitowane do 100 sztuk BRZ STI Sport Cool Grey Khaki Edition, którego karoserię pokryje unikatowy kolor. W środku umieszczono m.in. czarno-czerwone fotele w Alcantarze, panel z wyświetlaczem TFT, specjalnie obszytą deskę rozdzielczą, i podłokietniki, skórzaną kierownicę oraz nakładki na progi ze stali nierdzewnej z logotypami STI.

Subaru BRZ STI Sport

"Pod spodem" znajdziemy między innymi nowe amortyzatory firmy Sachs, sprężyny, dodatkowe wzmocnienia zawieszenia, 18-calowe felgi, hamulce z tarczami Brembo oraz ogumienie o szerokości 215 milimetrów. Pod maską bez zmian: pracuje tam 2-litrowy, 4-cylindrowy boxer typu FA20 o mocy 207 koni mechanicznych i momencie 212 niutonometrów, który współpracuje z ręczną lub automatyczną skrzynią biegów. Ceny BRZ STI Sport, wliczając japońskie podatki, będą zaczynać się od 3,27 miliona jenów (obecnie to około 105 tysięcy złotych).

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje