Aktualności
24.03.2016

Mercedes-AMG C 63 Cabriolet Permutacje z powtórzeniami

Po osiemnastu miesiącach od ujawnienia limuzyny oraz siedmiu miesiącach po pokazaniu coupe serii C 63 na dołączenie do oferty marki Mercedes-AMG szykuje się trzeci wariant nadwoziowy: kabriolet. Model pokazano światu na otwartej w środę wystawie New York International Auto Show, która będzie otwarta dla zwiedzających do 3 kwietnia.

Nowy model po premierach limuzyny, coupe oraz kabrioletu serii C 43 nie zaskakuje niczym, czego nie widzieliśmy już wcześniej. Auto zostało wyposażone w miękki, automatycznie składany i rozkładany przy prędkościach do 50 km/h dach, adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control, mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu na tylnej osi, adaptacyjne poduszki silnika, regulowany wydech, a za dopłatą systemy Airscarf i Aircap, które dbają o odpowiednią temperaturę na wysokości szyi i głowy.

Mercedes-AMG C 63 Cabriolet

Normą w grupie C 63 są dwa warianty silnikowe, w których główne role odgrywają widlaste, podwójnie turbodoładowane ósemki o pojemności prawie czterech litrów. Bazowy C 63 dysponuje mocą 476 koni mechanicznych i momentem obrotowym 650 niutonometrów. W wersji C 63 S dostaniemy o 50 niutonometrów i o 34 koni mechanicznych więcej. W obu przypadkach napęd będzie przenoszony na tylną oś za pośrednictwem 7-stopniowego automatu AMG Speedshift MCT z kilkoma trybami pracy.

Mercedes-AMG C 63 Cabriolet

C 63 Cabriolet nie będzie należał do najlżejszych maszyn w stajni AMG. Wliczając 68-kilogramowego kierowcę, 7-kilogramowy bagaż i wypełniony w 90% zbiornik paliwa auto będzie ważyć 1910 kilogramów (15 kilogramów więcej w wersji C 63 S). Rozwinięcie 100 km/h będzie zajmować mu 4,2 sekundy (4,1 sekundy w mocniejszej wersji), a jego prędkość maksymalna będzie standardowo ograniczona do 250 km/h. Opcjonalny AMG Driver's Package podniesie ograniczenie do 280 km/h. Model pojawi się w salonach sprzedaży dopiero w sierpniu.

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje