Aktualności
28.03.2015

Wheelsandmore AMG GT Pospieszny z Affalterbach

Wheelsandmore lubi być pierwsze. Tunerowi udała się ta sztuka z niejednym Lamborghini czy Ferrari, a teraz niemiecki zakład jako pierwsza firma na świecie prezentuje pakiet modyfikacji dla coupe GT firmowanego przez markę Mercedes-AMG. Auto dopiero co trafiło do pierwszych dealerów Mercedesa. W Polsce dostępne jest w cenie od 552,5 tysięcy złotych.

Wheelsandmore przygotowało modyfikacje dla bazowego, 462-konnego GT oraz 510-konnego GT S. Oczywiste zmiany sprowadzają się do instalacji nowych, produkowanych ręcznie, wieloczęściowych obręczy w kilku wzorach o średnicy 21 cali na obu osiach z możliwością wyboru praktycznie dowolnych kolorów. W najbliższej przyszłości tuner dołączy do oferty również modyfikacje adaptacyjnego zawieszenia i wymianę amortyzatorów - zmiany prześwitu, twardości i stopnia tłumienia.

Wheelsandmore AMG GT

Były "wheels", teraz "more": silnik. Tuner przygotował dla prawie czterolitrowej, podwójnie turbodoładowanej, widlastej ósemki nowy, produkowany ręcznie układ wydechowy, wydajniejsze filtry powietrza, przeprogramował elektronikę i umieścił przy kierownicy nowe łopatki do sterowania skrzynią biegów, 7-stopniowym automatem. W przypadku obu wersji silnikowych możliwe jest poniesienie mocy do okolic 600 koni mechanicznych i momentu obrotowego do 700 niutonometrów (moment w GT sięga 600 Nm, w GT S jest o 50 niutonometrów wyższy).

Wheelsandmore AMG GT

Mercedes-AMG GT, drugi po SLS AMG samochód przygotowany samodzielnie przez oddział AMG, zadebiutował hucznie we wrześniu ubiegłego roku. W najmocniejszym wariancie, który w naszym kraju razem z podatkami wyceniono na 642,5 tysięcy złotych, auto przyspiesza do 100 km/h w czasie 3,8 sekund i rozwija maksymalnie 310 kilometrów na godzinę. Bazowy GT potrzebuje czterech sekund i kończy przyspieszanie na prędkości 304 km/h. O osiągach maszyny po opuszczeniu warsztatów Wheelsandmore nie ma jeszcze informacji.

Skomentuj na forumUdostępnij