Aktualności
08.10.2014

Porsche 911 Carrera GTS Wygodny sport

Porsche wypełnia lukę między 400-konną 911 Carręrą S, a zorientowanym na tor 911 GT3 o mocy 475 koni mechanicznych i powiększa obecną gamę 911 z szesnastu do dwudziestu wariantów. Cztery nowe opcje do wyboru to kombinacje Carrera GTS: z nadwoziem zamkniętym lub otwartym oraz napędem przenoszonym na wszystkie cztery koła lub tylko na tylną oś.

Wszystkie wersje modelu 911 Carrera GTS wyposażone są w 6-cylindrowy silnik typu boxer o pojemności 3,8 litrów, który rozwija 430 koni mechanicznych oraz 440 niutonometrów (30 KM więcej, niż w Carrerze S). Standardem jest pakiet Sport Chrono oraz obniżone o 10 milimetrów, adaptacyjne zawieszenie z systemem PASM (Porsche Active Suspension Management). Inne dodatki, dostępne zwykle za dopłatą, to między innymi bi-xenonowe reflektory z systemem PDLS (Porsche Dynamic Light System) oraz sportowy wydech. W środku znajdziemy typowe dla serii GTS, skórzane fotele ze środkowymi pasami obszytymi Alcantarą.

Porsche 911 Carrera GTS

Z zewnątrz pojazd zidentyfikujemy między innymi po 20-calowych, czarnych, matowych, mocowanych centralnie felgach, przyciemnianych światłach z przodu, czarnych łopatkach we wlotach powietrza z przodu, czarnych, chromowanych końcówkach wydechu oraz karoserii z poszerzanymi nadkolami z tyłu rodem z Carrery 4. Carrera GTS z przekładnią PDK będzie potrzebowała czterech sekund na rozwinięcie prędkości 100 km/h (w kabriolecie 0,2 sekundy więcej). Prędkość maksymalna w każdej konfiguracji przekroczy 300 km/h. Najszybszy będzie wariant coupe z ręczną skrzynią biegów i napędem przenoszonym tylko na tył, który będzie mógł rozpędzić się do 306 kilometrów na godzinę.

Porsche 911 Carrera GTS

Na terenie Niemiec nową kombinację Porsche wyceniono w najtańszej wersji na 117,5 tysięcy euro, wliczając lokalne opłaty i 16-procentowy podatek VAT. Według aktualnych kursów walut to około 490 tysięcy złotych. W salonach sprzedaży u naszych zachodnich sąsiadów samochód pojawi się już w listopadzie. Gama obecnej, siódmej generacji 911 rozciąga się od 350-konnej Carrery po Turbo S, którego silnik rozwija 560 koni mechanicznych. Na terenie Polski najtańsze 911 kosztuje 450 tysięcy złotych brutto, a najdroższe, Turbo S Cabriolet, trzeba wydać 1,04 miliona złotych.

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje