Aktualności
01.10.2012

Honda CR-Z Dla własnego dobra

Hybrydowe, kompaktowe coupe Hondy, które według wielu nie jest tak sportowe, jak mu się wydaje, przechodzi kurację odmładzającą. CR-Z na model rocznikowy 2013 przeszło kosmetyczne zmiany w środku i na zewnątrz i, co najważniejsze, powiększyło swoje zasoby o kilkanaście koni mechanicznych i nowe baterie.

Z zewnątrz nową CR-Z poznamy po przeprojektowanym zderzaku z przodu, grillu, nowym dyfuzorze oraz 17-calowych felgach. W ofercie pojawiły się także dwa nowe kolory karoserii (Energetic Yellow i Aurora Violet). W środku zagościły nowe materiały, kolory, czerwone detale w specyfikacji GT oraz nocne oświetlenie z LED'ów.

Honda CR-Z

Benzynowa jednostka o pojemności 1,5 litra przeszła kurację w zakresie systemu zmiennych faz rozrządu, ECU, czujnika wibracji i materiału, z którego wykonano wał korbowy. W efekcie zamiast 114 produkuje 121 KM. Wymiana niklowo-metalowo-wodorowych baterii na litowo-jonowe pozwoliła na podniesienie mocy silnika elektrycznego z 14 do 20 KM.

Honda CR-Z

Japońska hybryda CR-Z S może się teraz pochwalić maksymalną, łączoną mocą 137 KM i momentem obrotowym 190 Nm, co oznacza wzrost w stosunku do starszej edycji o 13 KM i 16 Nm. Na rozpędzenie się do 100 km/h auto nie potrzebuje już 9,7 sekund, ale okrągłe 9. Prędkość maksymalna sięga 200 km/h, a zużycie paliwa w trybie mieszanym 5 litrów na 100 kilometrów.

Skomentuj na forumUdostępnij