Aktualności
21.09.2012

CTD Murcielago LP2000-2 SV TT Zapora ogniowa

Tuning modelu Murcielago osiągnął zupełnie nowy poziom absurdu. Mowa oczywiście o modyfikacjach w amerykańskim stylu, które kręcą się wokół jednej, a najlepiej dwóch turbosprężarek. Według mechaników i właścicieli włoskie V12 znoszą takie próby zaskakująco dobrze. Oto kolejna z nich.

Najnowsza produkcja amerykańskiej ziemi to dzieło Covert Tuning Dynamics oparte na jednej z 350 sztuk limitowanego Murcielago LP670-4 SV. Modyfikacje białego egzemplarza o numerze seryjnym 329 zaczynają się od układu podwójnego doładowania, a kończą... właściwie nie wiadomo jeszcze gdzie, ponieważ maszyna czeka na finalne pomiary i poprawki. A na imię jej LP2000-2 SV TT.

CTD Murcielago LP2000-2 SV TT

Modyfikacje, które oprócz pakietu turbo z kompletną przeróbką i wzmocnieniem silnika, należy wymienić w pierwszej kolejności to: nowy system paliwowy, nowe sprzęgło, wzmocniona skrzynia i dyferencjał, tytanowy wydech, klatka bezpieczeństwa, usztywnione podwozie i komora silnika, napęd tylko na tył, nowy system nagłośnienia, nowe instrumenty z prędkościomierzem wyskalowanym do 330 mph, karbonowe elementy nadwozia i wnętrza oraz nowe ogumienie i felgi.

CTD Murcielago LP2000-2 SV TT

Ukończony LP2000-2 SV TT o ksywce "Stig" wjedzie na hamownię w najbliższych tygodniach i dopiero wtedy poznamy jego prawdziwą moc. Obecnie twórcy przewidują co najmniej 2000 koni mechanicznych na kołach i 2400 na wale. Co ciekawe auto będzie nie tylko ponad trzy razy mocniejsze, niż seryjnie, ale także dużo lżejsze. LP2000-2 SV TT z pustym zbiornikiem paliwa działa na podłoże masą 1570 kilogramów.

Skomentuj na forumUdostępnij