Aktualności
17.12.2011

Subaru Impreza STI WRX S206 Cywilom wstęp wzbroniony

Japończycy mogą cieszyć się już z kolejnej, limitowanej wersji Imprezy, w której niemal każdy detal poprawiono mając na celu jeszcze większe wyśrubowanie osiągów auta. Najnowsza edycja nosi oznaczenie S206, kontynuując całą serię modeli specjalnych, i jest jedną z ostatnich, jeśli nie ostatnią, ewolucją Imprezy w tej generacji.

Pod hasłem S206 znajdziemy przede wszystkim: 19-calowe felgi BBS z ogumieniem Michelin Pilot Super Sport, nowe zawieszenie z podzespołami Bilsteina, nowe tarcze hamulcowe od Brembo o średnicy aż 18 cali, fotele Recaro, nową kierownicę, niewielki spoiler na klapie bagażnika, nowy grill, nieznacznie zmodyfikowane nadkola i przedni zderzak oraz podrasowany silnik.

Subaru Impreza STI WRX S206

Sercem 4-drzwiowej S206 jest oczywiście 4-cylindrowy, doładowany boxer o pojemności dwóch litrów. Dzięki przeprogramowaniu ECU, optymalizacji układu doładowania, układu wydechowego oraz pracy tłoków i wału korbowego jednostka produkuje 431 Nm i 320 KM. To jakieś 11 KM i 39 Nm więcej, niż w zwykłej WRX STI i prawie tyle samo, co w limitowanej R205. Napęd ląduje na wszystkich kołach za pośrednictwem ręcznej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach.

Subaru Impreza STI WRX S206

Subaru obok limitowanego do 300 sztuk S206 oferuje również pakiet NBR Challenge, nawiązujący do klasowych wygranych w tegorocznym, 24-godzinnym wyścigu na Nürburgringu. Zestaw limitowany do 100 sztuk obejmuje m.in. nowe felgi od BBS oraz dachowy, karbonowy spoiler. Za S206 trzeba będzie zapłacić ponad 5,4 miliony jenów, a za wersję z paczką NBR ponad 5,93 miliony jenów (obecnie odpowiednio około 240 i 265 tysięcy złotych).

Skomentuj na forumUdostępnij