Aktualności
12.09.2011

Lamborghini Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale

Od kilku dni Lamborghini przygotowywało nas do premiery nowego modelu, który pojawi się we Frankfurcie. Z tej okazji z sieci tymczasowo zniknęła zawartość oficjalnej strony marki, a w jej miejscu pojawił się licznik odmierzający czas do dzisiejszego wieczora. Skala debiutu okazała się jednak znacznie mniejsza niż skala zapowiedzi - przed nami "tylko" kolejna wersja Gallardo.

Kolejne Gallardo, które w ilości wariacji zaczyna doganiać Porsche 911, to powtórka z rozrywki, jaką dostarczyły nam LP570-4 Superleggera i LP570-4 Blancpain Edition. Z zewnątrz drogowe Super Trofeo poznamy przede wszystkim po wielkim, ręcznie regulowanym skrzydle, pokrywie silnika, felgach, czarnym dachu, lusterkach z nagiego karbonu, dyfuzorze, czerwonych zaciskach hamulców oraz logotypach. W środku przywita nas między innymi dwukolorowa tapicerka, która w modelu pokazowym połączyła oddziałującą na zmysły czerwień i czerń.

Lamborghini Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale

Technicznie również nie ma niespodzianek, a całość bazuje na Superleggerze. Super Trofeo Stradale waży na sucho 1340 kilogramów, czyli 70 kilogramów mniej, niż LP560-4, a jego silnik rozwija 570 KM i 540 Nm, które lądują na wszystkie cztery koła. Maszyna występująca premierowo w nowym, efektownym lakierze Rosso Mars rozpędza się do setki w 3,4 sekundy, 200 km/h osiąga po 10,4 sekundach, a jej możliwości kończą się przy 320 km/h.

Lamborghini Gallardo LP570-4 Super Trofeo Stradale

Za dopłatą nowe Gallardo będzie dostępne również w kolorach Grigio Telesto i Bianco Monocerus, a nadmiar gotówki będziemy mogli przeznaczyć też na karbonowo-ceramiczne tarcze hamulcowe (380 mm średnicy z przodu), klatkę bezpieczeństwa, 4-punktowe pasy, system przeciwpożarowy, nawigację satelitarną oraz układ pozwalający na zwiększenie prześwitu z przodu. Produkcja LP570-4 Super Trofeo Stradale będzie limitowana do 150 egzemplarzy.

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje