Aktualności
17.05.2011

Porsche 911 Carrera 4 GTS Kute na cztery kopyta

Nie od dziś wiadomo, iż obecna generacja 911, którą zwieńcza, a przynajmniej tak się wydaje, wyczynowe GT3 4.0, osiągnęła już punkt kulminacyjny i przechodzi do odwrotu. Porsche jednak nie składa broni i nie liczy na zadowolenie klientów z obecnej, przepastnej oferty: 911 jest coraz więcej i więcej. Najnowsza wersja to 911 Carrera 4 GTS.

GTS nie jest nam obce - 911 Carrerę w takim wydaniu przedstawiono jesienią ubiegłego roku. Auto wyróżniało się m.in. poszerzonymi nadkolami z tyłu, felgami z serii RS Spyder i mocą silnika podniesioną do 408 KM (zwykła Carrera S ma 385). Pojazd miał napęd przekazywany tylko na tylną oś. Carrerę 4 GTS wyróżnia oczywiście napęd przekazywany na wszystkie cztery koła.

Porsche 911 Carrera 4 GTS

Nowa odmiana 911 dysponuje takimi samymi parametrami silnika, co wersja z napędem na tył i występuje w dwóch wersjach nadwoziowych, jako coupe i kabriolet. Rozpędzenie się do 100 km/h ze standardową, ręczną skrzynią zajmuje maszynie 4,6 sekundy, z przekładnią PDK 4,4 sekundy, a z przekładnią PDK i w trybie Sport+ tylko 4,2 sekundy. Cięższy o 85 kilogramów kabriolet jest w każdym z przypadków o 0,2 sekundy wolniejszy. Prędkość maksymalna oscyluje w okolicach 300 km/h.

Porsche 911 Carrera 4 GTS

W niemieckich salonach sprzedaży kute na cztery kopyta GTS pojawi się już w przyszłym miesiącu. Wraz z 19-procentowym podatkiem VAT auto w wersji coupe wyceniono na prawie 112 tysiące auto, w jako kabriolet na nieco ponad 122 tysiące euro, co w przybliżeniu odpowiada obecnie 440 i 480 tysiącom złotych.

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje