Aktualności
27.04.2011

MR Focus RS W rejonie RS3 i 1M Coupe

Niemieckie MR Car Design, trudniące się przede wszystkim tuningiem hot hatchy i coupe pokroju BMW M3 czy Volkswagena Scirocco, poszerzyło swoje kompetencje o Focusa RS drugiej generacji. Model, którego produkcja zakończyła się w ubiegłym roku, otrzymał przede wszystkim zastrzyk mocy i nowe zawieszenie.

Fabryczny RS napędzany był 2,5-litrową jednostką Duratec RS, połączoną z 6-stopniowym manualem, która rozwijała 305 Nm i 440 Nm (z funkcją overboost). Auto rozwijało prędkość 100 km/h w zaledwie 5,9 sekundy i rozpędzało się do 262 km/h. Jego znakiem rozpoznawczym, poza krzykliwymi lakierami i drażniącym oczy body kitem, był fakt, iż napęd przekazywano tylko na przednią oś.

MR Focus RS

Pakiet silnikowy od MR Car Design przewiduje m.in. przeprogramowanie ECU, nowe filtry powietrza oraz zmodyfikowany układ wydechowy. Wszystko to prowadzi do wyciśnięcia 360 KM, które lądują na asfalcie za pośrednictwem nowym obręczy i zawieszenia produkcji KW. Tuner niestety nie chwali się osiągami i ceną auta.

Skomentuj na forumUdostępnij