Aktualności
30.03.2011

Brabus G 800 Widestar Nie ma mocnych

Klasa G Mercedes-Benza ma już ponad 30 lat, w ciągu których niewiele się zmieniła i nic nie wskazuje na to, aby miała chęć szybko zniknąć ze sceny. Te kilka dekad to również niezliczona ilość modyfikacji modelu i ekstremalnego tuningu, w którym przoduje niemiecki Brabus. Jedna z najnowszych propozycji firmy to G 800 Widestar.

Najmocniejsza, seryjna wersja modelu to G 55. Samochód napędzany doładowanym V8 rozwija okrągłe 500 KM i rozpędza się do setki w 5,5 sekund. Dwa lata temu Brabus wymienił seryjną jednostkę na podwójnie doładowane V12. Tak powstał 700-konny G V12 S Biturbo, któremu rozpędzenie się do 100 km/h zajmowało 4,3 sekundy. Teraz tuner idzie znacznie dalej. Konkretnie: 100 KM dalej!

Brabus G 800 Widestar

Poszerzony o 12 cm i stojący na nowych felgach w rozmiarze 20-23 cali 800 Widestar korzysta z tego samego, 6,3-litrowego V12, co poprzednie dzieło tunera oparte o klasę G. Silnik produkuje okrągłe 800 KM i monumentalne 1420 Nm, które w samochodzie ograniczono do 1100 Nm. Wraz z zestawem nadwoziowym, felgami i nowym silnikiem idą zmiany zawieszenia, nowe podzespoły układu hamulcowego (z przodu tarcze o średnicy 380 mm) oraz luksusowe wykończenie wnętrza.

Brabus G 800 Widestar

Osiemset koni mechanicznych czyni z klasy G rakietę, przed którą nie ma czynów niemożliwych. Maszyna napędzana na wszystkie cztery koła poprzez automat o pięciu przełożeniach rozpędza się do 100 km/h w zaledwie cztery sekundy i rozwija prędkość maksymalną 270 kilometrów na godzinę!

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje