Aktualności
03.01.2011

Reiter Gallardo LP600+ Oddany wyścigom

Reiter Engineering, o którym można śmiało mówić w kategoriach fabrycznego oddziału Lamborghini zajmującego się samochodami wyścigowymi, przygotowało na rok 2011 zupełnie nową, torową maszynę. Wysiłki Niemców po raz kolejny skupiły się na modelu z rodziny Gallardo, a ich efektem jest LP600+.

Najważniejsze zmiany w nowym modelu to zmodyfikowany pakiet nadwoziowy, skrzynia biegów, układ wydechowy, całe zawieszenie wzorowane na wyścigowym Murcielago R-GT oraz układ hamulcowy od angielskiego AP Racing. Po raz kolejny zmodyfikowano również jednostkę napędową, stosując m.in. nowy układ dolotowy, układy chłodzenia, nowe wydanie suchej miski olejowej i przeprogramowane ECU.

Reiter Gallardo LP600+

Gallardo LP600+ spoczywa na nowych felgach tylko 40 mm od ziemi, waży 1190 kilogramów i porusza się na 18-calowych slickach o rozmiarze 300/650 z przodu i 310/710 z tyłu. Jego V10 przy ośmiu tysiącach obrotów na minutę produkuje przeszło 600 koni mechanicznych, które pobudzamy łopatkami przy kierownicy.

Reiter Gallardo LP600+

Wszyscy chętni do wystartowania maszyną Reitera w wyścigach serii GT3 mogą już deklarować swoje zainteresowanie autem. Jego wartość bez podatku VAT skalkulowano na prawie 290 tysięcy euro (aktualnie to 1,15 miliona złotych).

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje