Aktualności
13.04.2010

Switzer GT-R P800 W razie wątpliwości

Po rzekach słów zachwytu, których nie szczędzono Nissanowi GT-R chyba nikt, oprócz Porsche, nie powinien mieć większych wątpliwości co do potencjału drzemiącego w japońskiej maszynce. Teoretycznie - zapraszamy na małą wizytę w Switzer Performance Innovation.

Amerykański tuner miał dotychczas na sumieniu przede wszystkim wszelkie wariacje Porsche 911, z których w chwilach największego uniesienia wyciskał aż 1000 KM! GT-R przytrafił się nieco ponad pół roku temu, czego efektem było podniesienie mocy do okolic 850 KM. Teraz firma prezentuje podobne podejście.

Switzer GT-R P800

Za bazę w nowym przypadku posłużył fabryczny GT-R w srebrnym lakierze oraz firmowy zestaw P800 od SPI, dzięki któremu coupe produkuje około 810 KM i prawie 950 Nm.

Switzer GT-R P800

Zupełnie nowe elementy, podnoszące kwalifikacje torowe GT-R'a to między innymi odchudzone zawieszenie i układ hamulcowy, tytanowo-ceramiczny układ wydechowy, wielkie skrzydło na klapie bagażnika, nowy dyfuzor oraz lekkie, kubełkowe fotele. W efekcie ubyło jakieś 91 kilogramów.

Switzer GT-R P800

Pierwszy taki GT-R powstał na specjalne zamówienie pewnego klienta z Nowej Anglii. Jak podoba mu się efekt końcowy jeszcze nie wiadomo, ale chyba nie trudno się domyśleć. Tuner jak zwykle pozostaje otwarty na kolejne temu podobne propozycje.

Skomentuj na forum
Ostatnie wiadomości Prezentacje