Rebellion R-13 (2018) (Przeczytany 2241 razy)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 17102
    • AutoGEN.pl
Rebellion R-13 (2018)
« dnia: 07.03.2018, 13:10:37 »
Rebellion R-13 klasy LMP1 z silnikiem Gibson Technology na podwoziu Oreca oficjalnie!




AutoGEN

  • Moderator
  • Wiadomości: 1080
    • AutoGEN.pl
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #1 dnia: 11.03.2018, 11:45:07 »
News: Rebellion R-13 - Najwyższa kategoria.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Olgierd

  • Wiadomości: 167
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #2 dnia: 18.03.2018, 18:49:28 »
Zwracam uwagę na pewne błędy w opisie Rebelliona. W supersezonie 2018-2019 regulamin techniczny określa minimalną wagę dla nie-hybryd na 833 kg (w tym 3 kg na kamery i osprzęt, a jeśli ich nie ma na równoważny balast). Usunięto też ograniczenie objętości skokowej silników. Jedyne parametry ograniczające to przepływ paliwa na godzinę (ustalony na 110 kg/h dla Circuit de la Sarthe) i wydatek energii na okrążenie.

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 17102
    • AutoGEN.pl
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #3 dnia: 19.03.2018, 08:10:18 »
Dziękuję za zwrócenie uwagi. Masy poprawione.

Ograniczenie pojemności nadal widnieje w regulaminie.
https://www.fia.com/fia-wec-2018-technical-regulations-lmp1-prototype-hybrid

Cytuj
Engine is free except following restrictions:
• Only Petrol or Diesel 4 stroke engines with reciprocating pistons are permitted.
• Engine cubic capacity is free for "LM" P1-H cars and must not exceed 5500 cm3 for "LM" P1 cars.
• Fuel mass flow must not exceed the limit described in the table in Appendix B.
• Ratio of supercharging pressure must not exceed 4.0.

Olgierd

  • Wiadomości: 167
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #4 dnia: 24.03.2018, 18:34:49 »
To ciekawe z tymi objętościami silników, bo... w regulaminie dla samochodów niehybrydowych nic o ograniczeniach objętości nie ma. Wygląda na to, że w którymś z tych regulaminów zapomnieli zaktualizować informacje. Zgaduję, że w hybrydach, bo w "niehybrydowym regulaminie" zniknął zapis o przełożeniu 4,0 przy ciśnieniu doładowania, a to przełożenie było stałym punktem starszych regulaminów.

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 17102
    • AutoGEN.pl
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #5 dnia: 05.04.2018, 18:09:46 »
TVR zgodnie z obietnicą wraca do ścigania i Le Mans. Wraca jako... oficjalny partner Rebellion Racing.

https://www.rebellion-racing.com/en/news-partnership-tvr-joins-the-rebellion-c10-a130.php


AutoGEN

  • Moderator
  • Wiadomości: 1080
    • AutoGEN.pl
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #6 dnia: 06.05.2018, 13:20:37 »
News: 6 Hours of Spa-Francorchamps - Szybka wygrana.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

AutoGEN

  • Moderator
  • Wiadomości: 1080
    • AutoGEN.pl
Rebellion R-13 (2018)
« Odpowiedź #7 dnia: 18.06.2018, 19:41:10 »
News: 24 Heures du Mans - Dwie szczęśliwe Toyoty.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.