Ruf CTR (2017) (Przeczytany 371 razy)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 15143
    • AutoGEN.pl
Ruf CTR (2017)
« dnia: 06.03.2017, 17:39:09 »
Ruf ma pokazać w Genewie swój pierwszy, autorski supersamochód, który nie będzie bazował na platformie Porsche, ale na własnym kadłubie z włókien węglowych!

http://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-geneva-motor-show/ruf-reveal-new-supercar-inspired-ctr
See the microcosm in macro vision...

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 15143
    • AutoGEN.pl
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #1 dnia: 07.03.2017, 21:11:53 »
Nowy Ruf okazał się bardzo retro i bardzo węglowym supercoupe z przeszło 700-konnym silnikiem z tyłu w stylu słynnego Yellowbirda, który w tym roku ochodzi swoje trzydzieste urodziny.



http://ruf-automobile.de/en/ruf-ctr-2017/
See the microcosm in macro vision...

rafal345

  • Wiadomości: 1282
    • YouTube
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #2 dnia: 07.03.2017, 22:18:33 »
W sumie to średnio węglowym, bo monocoque i karoseria są z węgla, ale ramy pomocnicze i klatka bezpieczeństwa i pewnie sporo innych rzeczy już ze stali

literówka w nazwie tematu ;D

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 15143
    • AutoGEN.pl
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #3 dnia: 07.03.2017, 22:26:43 »
A gdzie widziałeś węglowe ramy pomocnicze i klatkę bezpieczeństwa (poza wynalazkami, którym daleko do jakichkolwiek norm)? ;) Dziś technologicznie kadłub, karoseria, fotele i różne detale z włókien węglowych to bardzo dużo.

Literówka poprawiona - dzięki za czujność.
See the microcosm in macro vision...

rafal345

  • Wiadomości: 1282
    • YouTube
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #4 dnia: 08.03.2017, 18:03:18 »
Nawet nie chodzi o węglowe, ale aluminiowe subframe'y przynajmniej to nie jest standard w samochodach tej klasy/ceny?

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 15143
    • AutoGEN.pl
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #5 dnia: 08.03.2017, 22:57:14 »
Chyba trudno mówić tutaj o jakimś standardzie - konfiguracji zależnych od masy zmiennych, czyli typu samochodu, rodzaju napędu, mocy, zawieszenia, kosztów i wszystkich innych potrzeb czy założeń konstrukcyjnych jest tak wiele, że jakiekolwiek standardy byłyby bardzo umowne. Nawet jeśli zawęzić to do klasy i ceny CTR, który sam w sobie jest dość nietypowy i trudno wskazać z czym miałby dokładnie konkurować. To taka klasa sama w sobie (można go gdzieś wciskać, ale czy jest sens).
See the microcosm in macro vision...

AutoGEN

  • Moderator
  • Wiadomości: 767
    • AutoGEN.pl
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #6 dnia: 15.03.2017, 22:11:22 »
News: Ruf CTR - Właściwy moment.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 15143
    • AutoGEN.pl
Ruf CTR (2017)
« Odpowiedź #7 dnia: 17.03.2017, 18:02:14 »
See the microcosm in macro vision...