McLaren P1 LM (2016)

Zaczęty przez rafal345, 09.06.2016, 09:08:18

Poprzedni wątek - Następny wątek

rafal345

#15
W ogóle chyba nie ma tu tego filmu:

Ecnelis

#16

Feanor

#17
Teraz to już nie robi takiego wrażenia jak jeszcze rok temu...

rafal345

#18
Co do artykułu, to czy GTR nie jest sporo lżejszy od wersji drogowej, a LM jeszcze lżejszy od GTRa? W takim razie 1390 kg wygląda na dość sporo.

Ecnelis

#19
Niestety masa masie nierówna... Jedni podają na sucho bez żadnych płynów, na sucho ale tylko z pustym zbiornikiem paliwa, w stanie gotowym do jazdy ze zbiornikiem pełnym w pewnych procentach, według norm przewidujących kierowcę i bagaż albo jeszcze inaczej. I tu się wszystko gubi. Lanzante podają, że LM jest o 60 kilogramów lżejszy od GTR i waży 1390 kilogramów (czy na sucho czy w jakimkolwiek stanie gotowym do jazdy - nie podają). McLaren z kolei podaje, że GTR schudł w porównaniu do drogowego P1 o 50 kilogramów, a drogowy P1 miałby ważyć 1395 kilogramów na sucho... lub 1450; podają różnie, najczęściej to pierwsze.

rafal345

#20

Ecnelis

#21

Ecnelis

#22