Aston Martin Valkyrie (2021)

Zaczęty przez rafal345, 17.03.2016, 12:29:59

Poprzedni wątek - Następny wątek

rafal345

#15
Chociaż w wielu punktach ma rację, to moim zdaniem poza przestrzenią między kołami (mam na myśli tę niebieskoszarą część) i tymi srebrnymii pseudosłupkami 001 wygląda naprawdę dobrze, te "nudne" światła z przodu i tyłu jak dla mnie mogłyby zostać.

Ecnelis

#16
Ciekawostki z wywiadu dla "The Wall Street Journal":
https://www.autoblog.com/2016/10/19/aston-martin-red-bull-001-details-report/
https://www.wsj.com/articles/how-aston-martin-and-red-bull-racing-reinvented-car-design-1476714081

0-200 mph w 10 sekund
0-200-0 mph w 15 sekund
4g w zakrętach w wersji torowej
2 tony docisku w wersji torowej
W planach 175 sztuk, 150 drogowych i 25 torowych
Cena: co najmniej 3 miliony dolarów

rafal345

#17
Miało być 150 max włącznie z torową?

Wszystko fajnie, ale jestem ciekaw jak będzie radzić sobie wersja drogowa. Bo tylko ją pokazali, a chwalą się osiągami wersji torowej i ludzie piszą że taki minimalistyczny samochód ma tłuc F1.

Ecnelis

#18
"Nebula" w obiektywie Benedicta Redgrove'a.

https://benedictredgrove.com/journal/




rafal345

#19
Ujęcie z góry jest niesamowite :O

Feanor

#20
Wygląda naprawdę rewolucyjnie!

Ecnelis

#21
Garść nowości na temat AM-RB 001:

https://www.motoring.com.au/aston-hypercar-secrets-revealed-104884/

- planowane 150 sztuk, chętnych jest cztery razy tyle
- moc około 1000 koni mechanicznych przy masie około 1000 kilogramów
- pokazany koncept odpowiada w 95% maszynie seryjnej
- nowe, wolnossące V12 ma mieć od 6 do 7 litrów pojemności i kręcić się do 9,5k obr/min
- nowa, jednosprzęgłowa skrzynia biegów od Xtrac
- 80-konny system KERS, umożliwiający na przykład wyjazd z garażu
- unoszone do góry drzwi
- kamery zamiast lusterek bocznych
- fotel dopasowany do kierowcy, regulowana kierownica i pedały
- cztery sztuki zostaną zniszczone w testach zderzeniowych
- ruchomy spoiler z tyłu, aktywne zawieszenie z wykrywaniem progów zwalniających
- ani jeden element auta nie będzie wykonany ze stali
- prędkość maksymalna ponad 400 km/h

Feanor

#22
Ciekawe jak będzie brzmiało to V12, pewnie ryk będzie przepotężny. Ani jeden element ze stali? To przecież rewolucja!

Ecnelis

#23
News: Aston Martin AM-RB 001 - Wysiłek zbiorowy.

Cosworth - nowe wolnossące V12 o pojemności 6,5 litrów
Ricardo - siedmiostopniowa skrzynia biegów
Rimac - baterie układu hybrydowego
Multimatic - węglowy kadłub
Bosh - ECU, ESP, TCU (Traction Control Unit)
Wipac - światła w całości w technologii LED

Pierwsze sztuki mają trafić do właścicieli w 2019 roku. Koncept będzie miał swój pierwszy, salonowy pokaz już jutro na... Canadian International Auto Show w Toronto.

https://www.astonmartin.com/en/media-centre/press-releases/2017/02/14/aston-martin-announces-am-rb-001-technical-partners

Ecnelis


Ecnelis


Feanor

#26
Nazwa genialna!

rafal345

#27
Jednak nie, w trakcie pisania tego posta chyba gość, który został zaproszony na prezentację dostał maila od Astona i usunął wszystkie zdjęcia z nową wersją Valkyrie, ale jak to mówią: w internecie nic nie ginie ;D

https://imgur.com/XOUdN4Q
https://imgur.com/qQ01Mri
https://imgur.com/SxYnvV0
https://imgur.com/6AFb4kv

https://www.motor1.com/news/148433/aston-martin-valkyrie-teased-monaco/

Wygląda zupełnie inaczej, te wyloty w przodu wyglądają niesamowicie, tył o wiele bardziej kosmiczny no i szkoda tylnej szyby i ogólnie tego minimalizmu z tyłu - wygląda na to, że dogonienie swoich szalonych zapowiedzi jest trudniejsze, niż się wydawało. Ciekawe, jak wygodne jest wsiadanie ;D

Tak przy okazji, poprawili niemal wszystko, za co zjechał ich na Facebooku Peter Stevens i rzeczywiście jest o wiele lepiej ;D

AutoGEN

#28
News: Aston Martin Valkyrie - Oblicze bez sekretów.





Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis