Apollo Arrow (2016)

Zaczęty przez Ecnelis, 03.01.2016, 09:13:12

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

News: Apollo Arrow - Nowe życie.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

#1
Odliczanie dobiegło końca i mamy pierwszy teaser:


Ecnelis

#2
Wygląda na to, że szykują się dwie premiery, w tym Apollo N:


Ecnelis

#3
Zapowiedzi ciąg dalszy:


DanielAquarius

#4
Zapowiada się następca Apollo, ale detale wskazują na większe przyłożenie się do detali. Nie mogę się doczekać!

rafal345

#5
Te szkice jak dla mnie wyglądają trochę Lykanowato, za dużo tu wszystkiego. Kilka takich smaczków jak na tych teaserach byłoby super, ale tu chyba będzie więcej niż kilka.

Ecnelis

#6
Tysiąckonny Arrow w całej okazałości:




Feanor

#7
No teraz o niebo lepiej niż w przypadku Apollo!

rafal345

#8
Wiadomo,dlaczego Gumpert nie dogadał się z Touringiem? Przecież tamten projekt Tornante nadal jest o kilka klas lepszy od tego potworka.

DanielAquarius

#9
Ten potworek, to raczej pełnoprawny następca Apollo. Tornante miał być mniej dziki, bardziej cywilizowany, to nawet nie był planowany następca Apollo, ostatecznie pewnie projekt rozbił się o fundusze, a właściwie ich brak.
Sam samochód podoba mi się, jest bardziej dojrzały i sprawia wrażenie lepszego jakościowo (choć to chyba makieta), mnóstwo fajnych detali. Mam dziwne przeczucie, że Pan Roland Gumpert chyba zachował prawa do nazwy marki i znaku gryfa dla siebie, bo nie chce mi się wierzyć, że nowy inwestor był gotów zrezygnować ze znanej już nazwy i o niebo lepszego loga niż ta obecna kolorowanka.

rafal345

#10
Cytat: DanielAquarius w 01.03.2016, 21:34:07dojrzały
W wielu kwestiach się z Tobą zgadzam, no ale bez przesady ;D

<Poniższy akapit nie jest zamierzony jako próba zmiany Twojego zdania>
Niby wygląda lepiej niż Apollo, no i rzeczywiście przebija poziom Arashów i tym podobnych wynalazków, ale jednak moim zdaniem w żaden sposób nie jest to dojrzały projekt. Dlatego właśnie tym bardziej boli mnie porzucenie Tornante, bo po kilku modyfikacjach tu i tam pasowałby zarówno jako cywilizowany samochód jak i torowa maszyna.
Tutaj wśród tych milionów lotek, wcięć i spojlerów (no i jeszcze raz spójrzcie na ten tył...) nie mogę doszukać się klasy ani jakiegokolwiek współgrania.

Ecnelis

#11
Z Touringiem nie tyle się nie dogadali, co po prostu zbankrutowali... A nowi właściciele widocznie mają zupełnie inne plany (co ciekawe Gumpert jest nadal w firmie jako CEO i szef techniczny). Więcej zdjęć konceptu z Genewy:




DanielAquarius

#12
Myślałem, że Gumpert w ogóle nie bierze w tej imprezie udziału, a tu proszę, jednak jest. W dalszym ciągu zmiana nazwy marki i logo jest dla mnie niezrozumiała, a samo logo to chyba w paincie robili.

Cytat: rafal345 w 01.03.2016, 23:16:26
Cytat: DanielAquarius w 01.03.2016, 21:34:07dojrzały
W wielu kwestiach się z Tobą zgadzam, no ale bez przesady ;D

<Poniższy akapit nie jest zamierzony jako próba zmiany Twojego zdania>
Niby wygląda lepiej niż Apollo, no i rzeczywiście przebija poziom Arashów i tym podobnych wynalazków, ale jednak moim zdaniem w żaden sposób nie jest to dojrzały projekt. Dlatego właśnie tym bardziej boli mnie porzucenie Tornante, bo po kilku modyfikacjach tu i tam pasowałby zarówno jako cywilizowany samochód jak i torowa maszyna.
Tutaj wśród tych milionów lotek, wcięć i spojlerów (no i jeszcze raz spójrzcie na ten tył...) nie mogę doszukać się klasy ani jakiegokolwiek współgrania.

Tylko, że on nawet nie próbuje epatować jakąkolwiek klasą czy spójnością. To ma być pochlastany skurczybyk do twardego upalania na torze. Takie przecież były Apollo:) Światła przednie trochę mi przypominają Tushka.

Ecnelis

#13
News: Apollo Arrow - Cel przyszłości.



Zapraszamy do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

Ecnelis

#14
Budową seryjnego Arrow zajmie się... turyńskie Manifattura Automobili, odpowiedzialne za modele 003 ze stajni Scuderia Cameron Glickenhuas.

https://www.roadandtrack.com/new-cars/future-cars/news/a31300/apollo-is-back-with-a-car/