InMotion Vision (2023) (Przeczytany 1133 razy)

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18932
    • AutoGEN.pl
InMotion Vision (2023)
« dnia: 05.07.2014, 19:24:20 »
News: TU/e IM01 - Wielkie cele.





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.

rafal345

  • Wiadomości: 1492
    • YouTube
TU/e IM01 (2015)
« Odpowiedź #1 dnia: 05.07.2014, 19:41:52 »
Nie wiem, jakim cudem zdobędą budżet na zaprojektowanie, zbudowanie i utrzymanie auta takiej klasy, ale trzymam kciuki.

Feanor

  • Wiadomości: 1932
  • Let's f**k the world with all it's trend
TU/e IM01 (2015)
« Odpowiedź #2 dnia: 06.07.2014, 01:41:53 »
Projekt mega ambitny, ale też będę ich mocno dopingował!

Brandis

  • Wiadomości: 495
TU/e IM01 (2015)
« Odpowiedź #3 dnia: 17.07.2014, 10:25:06 »
Jeśli będą startować z garażu 56 to chyba budżetu nie trzeba tak wielkiego, jaki mają profesjonalne zespoły? Ale uwierzę dopiero gdy zobaczę. ;)

A pobicie rekordu na Nordschleife? Wydaje mi się nierealne, o ile nie zabiorą się za to profesjonaliści.

Feanor

  • Wiadomości: 1932
  • Let's f**k the world with all it's trend
TU/e IM01 (2015)
« Odpowiedź #4 dnia: 18.07.2014, 00:44:57 »
Rekord Nordschleife wcale nie jest taki niewyobrażalny... Głównym problemem jest charakterystyka nawierzchni toru i niebezpieczeństwo jakie ona za sobą niesie. Obecne auta są o wiele szybsze i bardziej zaaawansowane, co oznacza, że ciężko jest je dostosować do takiej trasy.

Ecnelis

  • Administrator
  • Wiadomości: 18932
    • AutoGEN.pl
InMotion Vision (2023)
« Odpowiedź #5 dnia: 10.06.2019, 22:52:38 »
Projekt elektrycznego ścigacza na Le Mans przybiera kształtów: pracujący nad nim zespół zakupił podwozie Ginetty klasy LMP1 i planuje wystartować w Le Mans w 2023 roku, w którym chciałby mieć technologię pozwalającą na ładowanie baterii w dwie minuty.

https://www.inmotion.tue.nl/en/news/article/31/A-New-Chassis
https://www.inmotion.tue.nl/en/cars/vision