Edo Enzo ZXX (2012)

Zaczęty przez Ecnelis, 10.10.2012, 07:31:02

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Słynne Enzo XX od Edo Competition, które w 2011 roku wpadło do wody podczas Targa Newfoundland odrodzi się jako Enzo ZXX. Moc auta ma teraz sięgać co najmniej 950 KM, co będzie pozwalało na rozwinięcie 100 km/h w granicach 3 sekund i podejście pod 400 km/h.




Feanor

#1
To się nazywa drugie życie!

Ecnelis

#2
Pierwszy wyjazd:


Ecnelis

#3
News: Edo Enzo ZXX - Mokre sny.







Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

#4
Enzo ZXX vs MC12 Corsa na Nordschleife:


Feanor

#5
Widać tą moc na prostych.

krzywy1987mk2

#6
ciekawe jakie czasy..

Ecnelis

#7
Niestety nie była to jazda na czas i samochody nie mogły przekraczać pewnej prędkości, ponieważ były za głośne: "They were not allowed to go any faster because of the sound. The cars produced 147 dB and 142 dB, which was way too loud for the Nordschleife.".

byZiom996

#8
To nie Enzo tylko FXX który fabrycznie wyciąga 391km/h więc dokonali naprawde dużych zmian

Ecnelis

#9
ZXX to nie FXX tylko silnie zmodyfikowane Enzo, które jest mielone w kółko przez Edo Competition już od ładnych kilku lat. Nikt nie ma możliwości i prawa do modyfikowana FXX w takim stopniu poza samym Ferrari. Podobnie z prędkością 391 km/h - to tylko miejska legenda (może komuś kiedyś pomyliło się z McLarenem F1 i poszło w eter?), samo Ferrari deklaruje 345 km/h.


Ecnelis

#11
Odsyłam do strony producenta, a nie witryn pokroju Wikipedii, które edytować może sobie każdy i których wiarygodność jest bardzo mała. ;)

https://www.ferrari.com/English/GT_Sport%20Cars/Classiche/All_Models/Pages/FXX.aspx

Według RM Auctions maksymalnie 365 km/h, czyli dalej daleko do domniemanych 391:

https://www.rmauctions.com/lots/lot.cfm?lot_id=1049446

Feanor

#12
Debilne przepisy o głośności samochodów...

rafal345

#13
na pewno nie był głośniejszy niż F1, więc w czym problem ;D

Ecnelis

#14
ZXX Evolution wróciło niedawno po prawie półrocznych naprawach do właściciela w Kanadzie: