Mercedes-Benz SL (2012)

Zaczęty przez Ecnelis, 19.11.2011, 13:25:20

Poprzedni wątek - Następny wątek

Ecnelis

Już w przyszłym roku pojawi się zupełnie nowa generacja SL, z póki co możemy podziwiać ją "od środka". Aluminiowy szkielet auta ma ważyć tylko 254 kilogramy, czyli być o jakieś 140 kg lżejszy, niż w obecnym SL. W wyposażeniu seryjnym znajdą się m.in. wycieraczki z wbudowanymi dyszami spryskiwacza, a jakość dźwięku w kabinie poprawi odpowiednie umieszczenie głośników. Premiera prawdopodobnie już na North American International Auto Show (9-22 stycznia 2012).





Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Ecnelis

#1
Więcej większych widoków na "wnętrze" auta:









Przy okazji podano kilka bliższych danych technicznych. Skorupa auta będzie ważyła 254 kilogramy i będzie 110 kilogramów lżejsza, niż w obecnym SL. Masa całego samochodu w przypadku SL 500 będzie zredukowana o 125 kilogramów, a w przypadku SL 350 aż o 140 kilogramów. Wytrzymałość konstrukcji na skręcanie sięgnie 19400 Nm (u poprzedniaka była o 3000 Nm mniejsza).

Ecnelis

#2
I wyciekło nowemu SL'owi się...


Grand

#3
Przód jakiś taki pokraczny wyszedł na tych przeciekach, ale może to wina "zdjęć zdjęć"? Tył za to z gigantyczną klapą wygląda świetnie.

Ecnelis


GdDawid

#5
Moim zdaniem przód stracił na agresywności, teraz wygląda troche jak nastepca obecnego SLK. Za to tyłek ma zgrabny.

Ecnelis

#6
News: Mercedes-Benz SL - Zmiana pokoleń.



Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami. :)

Feanor

#7
Tyłeczek rzeczywiście spoko ale przód to lipa straszna. Wnętrze na plus ale niesmak pozostaje. SL były dla mnie od zawsze najelegantszymi Mercedesami i wolałbym by tak pozostało...

Ecnelis

#8
Mercedes-Benz wypuścił oficjalne akcesoria dla SL. Między innymi: jedenaście nowych felg, szesnaście stacji ładowania dla różnych smartfonów, rozszerzenie multimedialnego systemu Comand Online ze zmieniarką DVD, panele ze szczotkowanej, nierdzewnej stali na progi, dolną półkę bagażnika oraz pakiet nadwoziowy AMG (zderzaki z przodu i z tyłu, progi, i trzy wzory 19-calowych, 5-ramiennych felg).




Feanor

#9
Najważniejsze te stacje ładowania do smartfonów - co za czasy.

Ecnelis

#10
Bazowy SL 350 z wolnossącym V6 o pojemności 3,5 litrów, mocy 306 KM i momencie 370 Nm, odchodzi do historii. Jego miejsce zajmie SL 400 z 6-cylindrową jednostką o pojemności 3 litrów z dwiema turbosprężarkami. Motor rozwija 333 KM i 480 Nm, spala średnio 7,3 litry paliwa na 100 kilometrów i pozwala na rozwinięcie prędkości 100 km/h w czasie 5,2 sekund. Standardem w SL 400 będzie nagłośnienie Frontbass oraz wycieraczki z systemem Magic Vision Contol, które wcześniej wymagały dopłaty.



News: Mercedes-Benz SL 400 - Zmiana wytycznych.

Zapraszam do komentowania i dzielenia się wrażeniami.